Yorumları alalım (misafirlikte veya avm gibi veya sahil gibi bir yerdeyseniz ve özellikle insanlar varsa etrafta)
Yine de eşim/sevgilimle birlikte olurım
Eve kadar kendimi tutarım
Ne olursa olsun mastürbasyon yaparım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Yine de sevgilimle birlikte olurum
Ne olursa olsun tutarım evde açarım kobrayı bir por.. açarım iliklerime kadar boşalırım hatta şimdi bosalacağım
Ulu ortada değil de tenha yerde çok yapmisligimiz var
Tenha yer neresi örnek verir misin istanbuldan mesela
İstanbul da bilemem yasamadigim için.. tenha mesela bodrum olur apartman arası gorulmeyecek yer olur odunluk olur vs vs
duş almama gerek yok yine de kiminle isem onunla birlikte olurum veya mastürbasyon yaparım eve gidince bakarım duş işine
Hemen duş almak gibi bir zorunluluk var da biz mi bilmiyoruz?
Var tabi
Yoo hayır yok. Pis olunacak anlamı taşımıyor, ortam imkan el verdiğince duş tabii ki alınır ama o an bu durum için müsait bir ortam yoksa, ne yapılacak yani?
Yapınca nerede oluyor
Rahat duş alınabilecek bir yerde
Hemen mastürbasyon. O an sevgilim varsaa onunla ilişki.
Etrafta insanlar varsa
Yani o zaman yerine göre değişir. Ama öyle bişey yaşamak isterdim etrafta insanlar varken. MMM detayını detaylı bi sekilde anlatayım mı ister misin.
🤣🤣🤣🤣🤣
Şöyle
https://www.youtube.com/embed/nn-wpP1YujcEtrafta insanlar varsa bişey yapmam ama yalnızsam otuz bir çekerim
Zaman mekan sartlar farketmez eger iliski yasama sansim varsa yasarim
Ne olursa olsun yaparım. Pantolondan belli olur falan
Nasıl yapacaksın etrafta birileri varken
Lavaboda
Hiç rahat olmaz ki
Pantolondan belli olmasindan sa lavaboyu tercih ederim
Yine bu 18-24 Yaş arası uyandı yandık bizd iyi geceler 😂
Niye yahu
Hemen azmayın ya hayat bu deilki
Yok yahu öyle demedim zaten soru sadece
Tabi tabi 😂
Neye inanmak istiyosanız inanın peki
doğru zamanı beklerim tutarım kendimi
Eve gidene kadar beklerdim
Farketmiyor her yerde yapiyoruz biz😅😅😅
Nasıl yani
Arabada filan gorurum isimi
mastürbasyon yabi
Hayir sevgilimle
Birileri geçerken sıkıntı oluyo mu
Camlar filmli arabanin ici belli olmuyor. Cok yapmisligim var arabada
O zaman iyi
Yalnız biyere çekiliriz
İnsanlar varsa etrafta
Olmayan yere
Yine de tehlikeli deilmi dışarısı
Değil çünkü yaptım 2 kere
Yakalanmadab mı
Hayır tabiki. AVM nin asansöründe yaptık
Nasıl ya orası sürekli çalışıyor
Hiçkimse yoktu ikimizdik yalnızca
Çalışmayan asansöt herhalde
Az adam vardı ve asansör o an boştu
Risk
Riski almak lazım bazen ama iyi ve rahat oldu
🤣
Hızlı bir public seks de neden duş arayayım ki?
Çünkü lazım
Bu kafayla siz evden çıkamazsınız bu konuda.
En azından hayvan gibi dışaroda yapmayız senin gibi
Öncelikle ben dışarda ilişkiye giriyorum diye bişey demedim. :)
Ayrıca hayvanlar dışarda yapar insanlar evde duş başlığının yanında yapar diye bir kural yok :) madem böyle bir saplantın var neden böyle bir soru sordun. Hadi sordun neden verilen cevaplara o anlaşılması zor beynin ile artistlik olduğunu düşündüğün cevaplar veriyorsun :)
Kaç tane cümle yazdım sildim nyse :) evet ben hayvanlar gibi dişarıda yapıyorum. Hemde bir zevkli bir zevkli varya görsen titrersin :)
Sende hadi evine. Işığı filan kapat sonra utanırsın ona göre.
Ay çok komik çok güldüm🤣saplantı senin gibilerin işi ben sadece anlamaya çalışırım
Bak kaç kişi bulur bir er yaparım demiş. Herkes mi saplantılı..
Bence sen o noktaya geldin, yapmak yemedi. Kimse yapmaz diye kendini motive etmeye çalışıyorsun :) ama maalesef dünya öyle dönmüyor.
Banyo filan alınır sonra çokta mühim şeyler değil. Zaman geçiyor yakalamassan ucundan, arkasından bakarsın.
Çoğunluğun bir eylemi gerçekleştirdiği o eylemin yüzde yüz doğru olduğu anlamına gelmez.
Bir eylemle ilgili yazılmış bir kural yasa vs yoksa, okadar insan canım değil heralde :) ayrıca yapmayacaksan yapma. Yapan nesne garip geliyor sana?
Denizde olur avm de bakım odası olur arabada olur gece kumsalda olur zilyon tane yer var. Yapıyorsan yap. Yemiyorsa yapma olay ne ki?
Sahil kolay da diğerleri sıkıntı :)
Nesi kolay açık alan
Yani biraz uğraştırsa da kolay ve eğlenceli
Nesi kolay zor yani
Tecrübe ettim :)
Çalıların oralar mı
Kaya dibi ve deniz 😅
Soğuksa
O zaman zaten kimse olmaz arabada falan daha kolay
Araba da dar değil mi ya
Tadı başka :)
Yakalandın mı hiç
Sahilde değilde evde yakalandık
Sahilde daha zor değil mi
Eşim veya sevgilim yanımdaysa durmak zor
Ama etrafınızda insanlar varsa çekinmez misşniz
Görünmeyecek bir noktaya çekiliriz
Dışarıda her yer görünmeye açık ya
İstenince bulunuyor emin ol
En fazla ne kadar yapılabiliyor
İnanki eşimle neler yaptık neler anlatmakla bitmez
Çok açık yerlerde mi
Yani fırsat vardır her zaman bir kuytu köşe bulmaya
İlla olcak yani
Eve kadar tutarım
Yapmam bir sey
yaparım
Ortalıkta mı
bana sorun yok
Birlikte olurum
Etrafta birileri var ama
Öyle olmaz tabii
Nasıl olur
Kimsenin olmadığı yerde yaparız
Neresi mesela
Herhangi bir yer xd
Eve gidince alırım
Yalayacak bir kaymakAm ararim
KaymakAmın kızları çoktur bize nazları inşallah bize gelir su sivas'ın kızları
@Yıldo21 memleketimin kizlarini hala sen
Yok
@Yıldo21 memleketinin diyorum onları yala bı sen
Bu şarkı sözü kaymakAmın kızları şarkısı var ayrıca memleketle ne alaka başka memleketin kızları niye olmuyor sen işine bak boş konuşma 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
mastürbasyon devamkee
mastürbasyon.. :)
Öyle ortalık yerde mi
Neden olmasın ;) yaşamışlığım var
Çalıların arkası falan mı
Detayın yeri değil burası
Libido ne oluyor
Ee senn pekii?