180'in altındaki erkeklerin ilişki yaşama ihtimali yok mu?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılya evladım bişey mi kullanıyosunuz siz yahu tamam boy da mevzu ama onun aslı kızın kendisinden uzun ol hiç olmazsa bi 5 cm falan o bile kafi al benim arkadaşlardan biri 5 yıllık sevgilisi 1.60 çocukta taş çatlasın 1.65 falan dır gül gibi geçinip gidiyolar, kuzen abim en fazla 175 ama kızlar konusunda açlık çekmedi çok şükür 170 olan kuzen abim de var o da istedi mi sevgili buluyo (gerçi işten güçten vakit mi kalıyo adama o da ayrı konu) yani boya bakıyosa bu işler bile sizin dediğiniz gibi değil ha kız 1.75 falandır e o zaman bırak da 180 lik çocuk istesin aksi abes durur zaten.
034 Yorumla
Soran+1 yılSen hiç kadınlara rast gelmedin belli yorumlarını da okuyamadin anime izlemekten.
150 kız bile 180 üstü Erkek istiyor. Hadi 170 kız istesin 180 altı erkek bacımdir. diyorlar yaz aynısını Twitter'a görürsün- +1 yıl
la olm kafan mı güzel senin twitter da normal insan mı var? dalga mı geçiyosun bi de anime ne alaka. senin o 1.50 olup 1.80 üstü dediğin kızlar zaten psikolojik sorunlu dertleri boy değil o boyda birini bulsalar gene mutlu olmayacak başka bişeye takılacak kızlar ve sen onları ciddiye mi alıyosun gelmiş bir de bana mı artislik yapıyosun olum hayat dediğin dışarda twitter da değil orası çoğunlukla ruh hastalarının takıldığı bir yer oldu çıktı artık çık bi insan gör dışarda kadın nasıl görmiyeyim asıl belli sen hiç gerçek kadınlarla arkadaş olmamışsın onu geç senin kız kardeşin kuzenin ablan veya kız olan bi arkadaşın falan da mı yok hiç hayatı twitter da ki boş muhabbet yapan narsistlerin mi sanıyosun sen
Soran+1 yılSokakta hep 180 üstü erkeklerin sevgilisi var daha kısa olanlar ya Zengin, ya da aşırı yakışıklı tipler. Gerçek hayat bu işte çık dışarıya görürsün daha bugün sinemaya gittik hep uzun erkeklerin yanında kızlar vardı
- +1 yıl
valla nerde yaşıyon bilmiyorum burada sevgili yapmak isteyen kafaları da uyuşan insanlar sevgili yapıyo hiç bir arkadaşım bırak zengini adam akıllı parası yok manken de değiller gayet düz normal adamlar boy desen uzun arkadaşım da var kısa arkadaşım da normal boyda olan da hiç de boya göre değil bekar olan kız eli tutmamış uzun arkadaşım da var liseden beri 5 sevgili yapıp ayrılmış normal boylu arkadaşımda dediğim gibi kendi 165 olup 5 yıllık sevgilisi olan da ki üni bitince de evlenicekler zaten.
Soran+1 yılİzmir'de yaşıyorum ve Türkiye'nin geneli bu şekilde kaç kere kısa olan arkadaşlarım t*SS*k geçildi sırf kısa diye kızlar tarafından 150 kız 175 arkadaşıma kısasın dedi bunlar acı gerçekler Türkiye insanı artık yoldan çıktı
- +1 yıl
valla takıldığın insana göre değişiyor evet böyle manyaklar da var ama sırf bu yüzden herkese şeytan muamelesi yapamayız senin o dalga geçen 150 ile o arkadaşının arasında 25 cm var bir kafadan uzun senin o arkadaşta ağzının payını verememiş mi bunu sen mi söylüyosun yer elması diye hiç mi düşünmedin kendi boy kompleksini çocuktan çıkarıyolar olduklarını, onu geç senin boyun kaç ki. valla bunu bizim burada hiç bi kız yapmaz kaldı ki bu ağızla konuşan kızın burada ne kız ne erkek arkadaşı da olmaz sen takılacağın insanları seçmen gerek ha yok bulamıyosan öylesini de böyle ruh hastası ezik ve dejenere şahıslara kalıyosan da hiç boşuna vaktini onlara harcamıycan, bizim 1.60 sefa ne yapsın o zaman çocuk 1.60 ama görsen manitası da oluyo keyfide yerinde 3 kuruş parası yok tip desen 10 üzerinden en fazla 5-6 falan ama çocuk yaşıyo.
Soran+1 yılHiç inandırıcı değilsin 160 sefa konusunda ağzının payını Verse ne olacaktı günümüzde kadınlar erkeklere her şeyi diyor ama erkek bir şey dese hemen üstüne gidiyorlar. Kız bir bağırsa zaten ortalık kopacak benim boyum 170 tamamen yetersiz 150 kızla 1 hafta ilişkim olduğunu sandım 190 adamla aldattı gidip benim tipim 10/8 falan 190 ise Max 5 boy bu kadar önemli işte
- +1 yıl
valla birader inanıp inanmamak sana kalmış senin o çıktığın kız namussuz alçak bi hainmiş diye bütün kızları yakman doğru olmasa da acın var sonuçta bişey diyemiyorum ama bu senin değil o kalt*ğın karaktersizliği ve inan bana o kıza öyle de güzel ağzının payını verirler ki sen bile şaşar kalırsın, sana bişey anlatmam şu an işe yaramaz çünkü sen zaten yaşayacağını yaşamışsın şu an öfkenden dolayı kim ne derse desin boş ama bu gidişle kendine çok yazık edersin tek diyeceğim şey korkma seni aldatan o 1.90 lığı da aldatır çünkü bu boyla değil o k*şarın karaktersizliği ile alakalı onun bozuk kanı bu 1 kişiyi aldatan hain herkesi aldatır. sana da tek diyeceğim boyun için yapabileceğin bişey yok ama düzgün insanların varlığını yok saydıkça genç hayatına yazık edeceksin senle gerçekte tanışma imkanımız yok ama olsaydı sana kendi çevremi göstermek isterdim en azından belki bir parça hayata normal gözle bakabilirdin yeniden böyle karamsar bakmak yerine. geçmiş olsun tekrardan ama şunu bil ki bırak boyu hiç bir insan eğer kendi bu haltı yememeşise aldatılmayı hak etmez sen de etmedin. inanıp inanmamak sana kalmış ben diyeceğimi dedim.
Soran+1 yılBütün kadınlar aynıdır. Sana belli fazla hayalcilik doldurmuş arkadaşların kızlar boş avuntu verirler boy önemli değil derler ama aynı kız 180'den kısa erkeklerle çıkmamıştır bir kere bile hayatında inanma etrafındaki kızların sözlerinr yalnızca sevgililerinin boyuna bak
- +1 yıl
e ona bakıp ta konuşuyorum arkadaşım sana diyorum ki abilerim den de arkadaşlarımdan da gördüğüm bu sevgililerine de baktım ben 180 im benden kısa olan da var dı uzun olan da onu geç dedim ya sana 160 sefa bizim kara bela, o kendi 165 olan 160 kızla çıkan 5 yıldır evleneceklerde Allahın izniyle, bütün kızlar aynıysa bütün erkeklerde mi aynı acaba olm hiç mi normal bi kız yok senin hayatında onu geç daha 1 hafta takıldığın kıza bu kadar kolay güvenip sonra da bütün kadın milletini yakan sensin ben mi hayalci oldum bizde bu boyda doğmadık benimde bundan kısa olduğum zamanlar vardı o zaman da ilgi görüyodum kızlardan şimdide. bak kendin ne düşünüyosan düşün de benim hayatıma, arkadaşalarıma, sevdiklerime laf söyleme hakkın yok ne erkek ne kız eğer senin dediğin gibi kişiler olsalardı zaten yanımda yörem de tutmaz barındırmazdım onları insan seçmeyi bilmiyorsanız bu başkalarının suçu değil. biz senle bi yere varamayız senin yer artık psikolog veya incel forumu olmuş.
Soran+1 yılBen sadece 1 haftalık ilişkime göre yorumlamiyorum daha önce tanışma aşamasında hangi kızla konuşsam boyun kısa dedi imalarda bulundu ortak arkadaşlarla laf getirdi artık kısa boylularin hiç şansı yok sabah çık mesela avmlere git hep uzun boylu erkeklerin yanında kızlar kısa erkekler hep sap sap geziyor tipin iyi de olsa boyun kisaysa fark etmez
Soran+1 yılBen zaten dengimi istiyorum 170 boyum var 160 kız istiyorum da anlamıyorsun 150 kızlar bile kısa diyor 170'e
Soran+1 yılErkekler sadece dengini istiyor ama kadınlar kendinden üst ve üstünü istiyorlar
- +1 yıl
anladım birader sana tavsiyem nerde yaşıyorsan bir an önce taşın daha normal bi şehire taşın ben sana örneğini verdim 4 tane al 2 tane daha vereyim 1. si 14 yıllık en yakın arkadaşım benden kısadır azcık ama istediğinde sevgili yapıyo lisede de 3 4 manita yaptı liseden sonra mezun yılda 1 üniversitede de 1 yaptı şimdi de bi tane kızla tanıştı kız da dediğine bakılırsa gayet düzgün bi insan evladı ki kız zaten belli düzgün bi ana babanın evladı. bunu da geç en yakın 2. ci arkadaşım ki o 1.90 (ama zayıf 65 kg) tıbbi lab. okuyo 2 yıllık orada da bi tane birey zina ile tanıştı ''g*vator'' diyoruz kendisine herif senin boyunda ama 4 kız idare etti y*vşak ki yakışıklı da değil para desen anca işte (bunu övmüyorum kızları tanısak arkadaşla ben saniyesinde gider bülbül gibi bir bir okurduk bu y*vşağın yediği naneleri) o yüzden ben daha sana bişey de demiyom belli İzmir sana yaramıyo dağa insancıl bi yerler tercih etmeye bak
Soran+1 yılBir sürü şey anlatıyorsun da çoğu yalan hadi doğru diyelim 2 3 tane istisna örneğe karşılık milyonlarca kısa boylu yalnız erkek var onlar ne olacak istisnalar kaideyi bozmaz. Belki 10 milyonda 2 tane vardır 175 üstüne okey diyen ama 175 altının hiç şansı kalmadı ancak asya filipinler gibi ülkelerde boyum sorun olmaz o da sıkıntı hem ekonomik hem kültür açısından asyalılar her şeyi yiyor çünkü
Soran+1 yıl175 olsaydım şehir değiştirsem kurtarırdi ama 170 cüce boy
- +1 yıl
bak birader anladık fikrin bu da bana yalancı muammelesi çekmeyi bi bırak artık en nefret ettiğim şey benim yalanla işim olmaz çünkü çocukken de sevmezdim şimdi de sevmiyorum yalanı da yalan söyleyeni de, valla bu kadar meraklıysan 3 tane boy uzatma ameliyatı var gir bak para bulursan da yaptır ha aylarca yatarsın yürümek falan uzun müddet zulüm olur ama o şekilde geçersin 175 i ya da gizli topuk falan al çok taktıysan atarsın 5-7 cm falan onlarla. hadi eyvallah.
Soran+1 yılPara var sıkıntı değil ama sakat kalma riski var yarım akıllı kadınlar için değmez çok sıkıntılı süreç sen de redpill'ci tayfadansin heralde
- +1 yıl
ben pill kullanmıyorum kardeşim çünkü şunu öğrendim ki insan oğlu dünyanın en karışık matematik problemi (ki ben matematikten nefret ederim) ve her bilinmeyen diğerinden farklı erkeklerde kadınlarda her halt her kişide aynı etkiyi yaratmıyo, o yüzden ben bakıyorum işime gücüme sağ olsun etrafım kadınlar yönünden de erkekler yönünden de güzel insanlarla çevrili (zaten öyle olmayanı dolandırmıyorum etrafımda da sevdiklerimin etrafında da o g*vator dediğim istisna arkadaş ona ödevlerini kakalıyo ondan rest çekmiyo daha) kızlara da gelince valla bana gelenler birlikte olunacak kızlar değillerdi (afedersin k*şar da diyebilirsin) şu anda da yks ye giricem yeniden bakalım bulursak gönlümüze göre olanı eyvallah bulamazsak da yok ziyanı vardır rabbimin bi bildiği hayırlısı olsun da. o yüzden ben o pill olaylarına da inanmıyorum o çok konuşulan alfa beta bilmem ne olaylarına da bunlar fasa fiso insanları kalıba sokmaktan başka bişey değil.
Soran+1 yılZaten yakışıklı ve uzun boylu adam için pill mill önemli değil sen anlayamazsın bizim durumumuzu
- +1 yıl
valla uzun diyosan da şu anda bu boya geldim lisede 168 le başladım 178 ile bitirdim şimdi bu boydayım yakışıklı dersen de valla kardeş bana gönlüme göre birini kazandırmadı afedersin sadece bana binmek isteyen güvenilmez kızları çıkardı karşıma eğer olsaydı o sıralar etrafımda hem çekici bulduğum hem de sevdiğim güvendiğim direkt onunla olur geri kalan kızlara da zaten çektiğim boş ver in üstüne bir de sevgilimi göstererek bu benim ben onun der bakardım mutluluğuma ki gelecekte bulursam da planım o yönde.
Soran+1 yılSen hiç boyun yüzünden kısa diye dalga geçildin mi?
- +1 yıl
hayır. benle dalga geçecek kadar cesuru hele ki boy gibi bişeyden daha doğmadı bak kardeşim sen insanlara en başından tavrını koymaz kendine güvenmezsen tepene binmeye çalışan çok olur benle bu güne kadar bi tek kıl mevzusundan dalga geçtiler onda da valla hiç şikayet etmedim var çünkü ben istemiyorum diye kurt adam vücudum ortadan kaybolmayacaktı ha sonra dan almaya başladım yazın çok terletiyo diye rahatladım ama sen kendinle dalga geçilebilecek biri gibi gözükürsen geçen de olur, sen en başında sağlam olacaksın ki etrafında da sağlam insanlar kalsın sağlam olmayan da haddini aşarsa orada oturup dinlemeyeceksin bişey yapacaksın erkekse laf atan kolay git döv olsun bitsin ama kız olunca azcık dolaylı yoldan göz korkutmak ta gerekebiliyo bana lazım olmamıştı çok şükür.
Soran+1 yılYa bro bırak sen kızla cafede konuşurken boyun kısa diye gülerde kız ne yapacaksın istediğin tavrı koy zaten yemişsin darbeyi kızı mi dovelim sokak ortasında neyden bahsediyorsun bak ben 10/8 tipe sahip olduğum halde bunu yasadim daha altını düşünemiyorum
Soran+1 yılArtık bütün kızlar 180 üstü Erkek istiyor özellikle evlenirken uzun çocuk istiyorlar yalnızca Kısa boylu ile tek gecelik ilişki yaşarlar çok yakışıklıysa
- +1 yıl
valla olm ben sana etrafımdan aklıma gelen kişileri anlattım bütün tanıdıklarımı dostumu kardeşimi ailemi nasıl anlatayım kızla kafede oturmaya gelince sen o kızın senle dalga geçebileceği kadar rahat saygı duymadığı biri olursan en başında böyle olur kız dövmeyecen tabi o nasıl laf öyle ama onun zırvalıklarını dinlemek zorunda da değilsin neyin darbesini aldın kendini bilmez karşısındakine saygısı olmayan şımarık bi birey darbesinden bu kadar etkilenme hoşuna gitmeyen bişey söylediği anda istediğin an öyle olsun hadi eyvallah daha muhattap olma benle diyebilir veya bişey bile söylemeden hesabını (sadece kendine ait olan kısmı) ödeyip bişey demeden yürüyüp gidebilirsin
- +1 yıl
birey değil v*let demiştim aslında
Soran+1 yılSadece bir kız değil hepsi böyle yapıyor sadece bana değil bütün Kısa boylu erkeklere. İstediğin kadar çirkin ol boyun varsa her türlü şanslısın keşke çirkin olsaydım da boyum uzun olsaydı
- +1 yıl
o zaman sende hepsine öyle yap arkadaş kaç yaşındasın sen hak edene nasıl muamele yapacağını ben mi anlatayım sanahepsi böyle yapıyo olamaz kadın nüfusu 40 küsür milyon koca ülkede yaşlı veya çocuk olanları geç yine en az 30 milyon kalır geriye çok abartıyosun 5 10 tane k*şar uğruna bi de twitter gibi genelde dejenere insanların boş yaptığı bir yerlerde gördüğün şeylerle koca cinsiyeti yargılıyosun paşa gönlün bilir de yaptığını kendine yapıyosun onu da bil bu fikirlerle gidebileceğin 1 arpa boyu yol yok anca gençliğini hayatını harcarsın boyun için yapabileceğin bişey var mı, yok, o kadar uzun falan olmadığı halde sevgilisi olan o kadar kişiye resmen kör gözlerle bakar olmuşsun benim sana artık diyeceğim bişey kalmadı senin durumun artık psikolog görmek çünkü saplanıp kalmışsın bazı şeylere. hadi eyvallah.
Soran+1 yıl2022 yılındayız 21. Yüzyıldayiz artık hipeargami çığrından çıktı. Bütün kadınların biyeri kalktı 150 kızın dengi 180 artık eğer kızın gerçekten senle birlikte olmasını istiyorsan ,180 den uzun olacaksın ve yakışıklı olacaksın. Dikkat cekmen lazim çünkü 1 kıza 100 kişi yazıyor aralarından en iyisini seçiyor bunun haricinde zengin olursan paranı sever gider yakışıklıyla aldatır. Sen de bir gün gerçeklerin farkına varırsın umarım.
- +1 yıl
ya kardeşim sen gerçekliği bu zannediyosan öyle yaşamaya devam et tamam mı ama benim gerçekliğim bu değil benim hayatım da bu değil etrafımda ki insanlar da böyle değil o hipergami zırvalığına da inanmıyorum zengin falan değilim olmakta istemiyorum dediğin sebeple yakışıklı desen tipimizden yana sorunumuz olmadı çok şükür, boy moy mevzusu da anladık sana ruh hastası olanlar denk gelmiş ama o kadar yer gezip te senin dediğin muhabbeti görmediysem ne ben ne arkadaşlarım diyeceğim şu ki senin dediğin gibi olan da var dediğin ile alakalı bile olmayanlar da var benim tanıştığım hayatıma soktuklarım öyle insanlar değiller gerçekler gerçekler diye öterken her insanın farklı olduğu kısmını görmezden gelen sensin ben değil sen de o zaman madem bu kadar umutsuzsun o zaman kızlardan uzak dur olsun bitsin ama şu kendin her b*ku biliyomuş gibi yapıp da kalan herkes cahil miş gibi yaşayan inceller artık sıktı onun sonu elliot gibi olup kendini vurmaktır senin de kendin için istediğin buysa buyur devam et, ama 150 kızın dengi 180 değil onun istediği oysa bile onla da mutlu olmuyo sen onu görmüyon anlamıyon işte çünkü o kızın sorunu boy değil kızın kendi kompleksleri ve bunları çözmedikçe isterse NBA oyuncusuyla sevgili olsun yine de mutlu olmayacak sen dünyayı sadece kendi gözünden görmeye alışmışsın ama flaş haber dünya da bi sen yaşamıyosun ve sana anlattığım o kadar kişiyi de bana da yok muamelesi çekiyosun bende sana laf anlatmaktan yoruldum o yüzden bi iyilik yap 2 mize de daha yazmada uzamasın bu boş muhabbet belli ki biz farklı hayatlar ve insanlar görmüş ve görmekte olan farklı insanlarız senin gerçekliğin bu kadar sığ ve tek taraflıysa geçmiş olsun ama benim içinde yaşadığım günlerimi geçirdiğim gerçeklik ve insanlar bu değil o yüzden sen kendi tarafında kal bende benim kinde TAMAM MI.
Soran+1 yılKafandan gerçeklik oluşturup buna inanmışsın ne diyeyim :D kadınları ne kadın. yalakası simpler seni etki altına almış. şunu unutma gerçeklik sırf sen ona inanıyorsun diye gerçeklikten çıkmaz. Ruh hastaları denk gelmiş demişsin evet o Zaman 100 kadından 99'u ruh hastası geriye kalan da para avcısı tipler bu dediğimi kanıtlıyor. Hadi şans eseri 170 boyumla 3 ay sevgili oldum diyelim kız 180 üstü adamla aldatacak aha yaz bu sitede arama kısmına180 altı erkek ondan sonra boyu kısa diye kocamı uzun adamla aldattim uzun adamla s*x yapıp kısa kocama baktıracağim. Bir gün sen de farkına varırsın ama yaş geçiyor benim bütün hevesim bitti mesela
- +1 yıl
yahu aferin o zaman sana ne diyeyim da artık beni bi sal benim etrafımda ki kızlar da erkekler de normal düzgün insan evladı bi tane de simple tanışmadım bu güne kadar olm burası gerçek dünya gerçek dünya milletin işi var gücü var bitirecek okulu kuracak yuvası var senin gibi vaktini sırf 3-5 tane *rospu orada burada saçmalıyo diye bütün kadın veya erkek ırkına sövüp sayarak harcamıyo 100 kadından 99 u demişsin la olm senin kadın akraban da mı yok normal arkadaşın veya tanıdığın da mı yok kafamda gerçeklik yaratsam niye sana yazayım bu kadar inanmaman benimle alakası yok sen b*ktan bi hayat yaşayıp sadece kötüyü görüyosan bu benim suçum da değil kimsenin de umudunu kestiysen daha da uzatma o zaman ama artık sal şu muhabbeti dedim ki sana benim hayatım bu senin ki de o senin o burada yazan dediğin troll la kime sorsan söyler ki artık senin de troll olduğunu düşünmeye başladım bu kadar inat bu kadar at gözlüğüyle bakma anca troll de olur çünkü bi de simp minp gibi çocuk çocuk internet terimi ile çıkıyon karşıma. daha uzatma sana hayatta başarılar ama bana kalkıp bişey kanıtlamaya çalışana kadar bi psikolog görsen daha mantıklı olur du (hoş niye bana bişey kanıtlama derdindesin onu da anlamadık ya neyse) ama artık çok uzattın bir de gelmiş beni yalanlamaya çalışıyosun la yalan konuşuyo olsam niye bu kadar yazıp anlatayım gizliden gelmiş konuşuyon hadi birader işine bak daha da yazma bana
Soran+1 yıl19 yaşında çocuksun evladım diye giriş yapmışsın bir de sen bana görüş yazdın ve sen bana bir şeyler kanıtlamaya çalıştın kendi yaptığın halde ben yapıyormuş gibi söylemen cidden çocukca ben zaten yeni nesil kızlarından bahsediyorum eski türk kadınlarından değil bence sen kafayı bozmuşsun sen psikoloğa git hadi işine bak yazma daha
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
4Cevap
+1 yılTabi 180 altı yok olsun a*k
00 Yorumla
+1 yılBenim eski sevgilim 176 idi
00 YorumlaExim 1.72ydi
18 Yorumla- +1 yıl
Sen kaçsın
- +1 yıl
Geçici şeyler ya bunlar ben 190ım da ne oluyor sanki
Soran+1 yılDi demişsin ayrılıp 190 adamla mi sevgili oldun :D
Soran+1 yılNe kadar sürdü ilişkin peki?
Soran+1 yılZaten lise'de boy fazla problem olmuyor 18'den sonra önemli oluyor
- Cinsel Yaşam konusunda 368 cevap paylaştı.
+1 yılİlişkiyi bırak yaşamasın
00 Yorumla şu boy muhabbeti artık bir bitse
10 Yorumla- Cinsel Yaşam konusunda 486 cevap paylaştı.
+1 yılVar.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yıl1901 im de noluyo sanki
02 Yorumla
Soran+1 yılBen de 1907 Fenerbahçe ❤️
Cevap sahibi+1 yılYav yanlis yazmisim 191 yazcaktim
Soruya bak kzsnksk
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer