Doktora danışabilirsiniz. Bu konular da uzman insanlar daha faydalı bilgiler verebilir. Yaşamayan, sizi anlayamaz ve bilemez. Umarım her şey gönlünüzce olur ve mutlu olursunuz.
Ne gibi mesela evlenme engel yoksa evlen derim... seks yapabiliyorsun sanırım bir erkeğe karılık yapabilirsin... yürüme gibi aktiviteleri yapamıyorsan da sorun olmaz eş olacak adam senin o halini bilerek almalı.. seks yapabiliyorsun bebekde yapabilirsin... yani nerede ise normal ev hanımlarından farkın olmayacak gibi geldi bana...
Bunu samimi olduğun bir bayan arkadaşına ya da samimi olduğun bir bayan akrabana söyle anlayış gösterir ve uygulamalı, reel yardımcı olur. Hatta kadın evliyse belki eşine de söyler yardımcı ol diye. En güzeli erkek bir akrabana açıkca söyle, şüphelenen de olmaz.
Yorumlardan baktığım kadırıyla yürüme engeliniz var sanırım. Kendiniz nasıl yapamıyorsunuz orasını anlayamadım? birisi ile bir şey yaşamak istiyorsanız da bu durum hayatınızda birisi olmasına engel değil pek çok fiziksel engelli evli falan insanlar var
Yani oldukça normal bence kendin yapamıyorsan düşünüyorum ne yapabilirsin diye birisiyle birlikte olabilirsin ama sakın duygusal bir şey hissetmediğin birisiyle birlikte olma
Sadece seksüel ijtiyacım karşılansın diyorsan burada hayrına skecek çook erkek bbulursun. Ama bana bir birey olarak saygı duysun, sadece mekanik bir eylem olmasın, beni istesin, onu isteyeyim diyorsan o zaman iş zor işte
@Nut_Butter ben kendi bakış açıma göre değerlendirmemi yaptım. Kimseye de hoş görünmek gibi bir meselem yokk. Beğenen beğenir, beğenmeyene de saygı duyarım. Herkes beğenmek zorunda drğil.
Bu sağlam diye geçinen bizlerinde ihtiyacı ama ulu orta olmaz bu işler, insanlar gündüz yaşar gezer tozar eğlenir ama gece olunca arzular uyanır yine sizin gibi özel olan (ben engelli sözünü ağır buluyorum) bi arkadaş bulmalisiniz kendinize , çünki özel olmayan insanlar sizi anlayamaz engeller düşüncelerde olur fizikte olan şeyler doğuştan ya da doğuştan sonra olan şeylerdir, umarım kendinize göre bi arkadaş bulursunuz
Ben tam anlamadım durumunu çoğu kişi mastürbasyon yapıyor yetiyor veya çevrene evlenmek istediğini söyle böylece iyi birini bulup evlenebilirsin ve bence sevmeden sevgili olmadan yapma çünkü adama aşık olursan bu durum seni çok yıpratır
Bende fiziksel engelli biriyim ama yürüyorum, dansçıyım, kızlarla dans ediyorum, çalışıyorum, motor kullanıyorum. Sadece yürürken ayaklarım içe dönüyor ve sağ elimde kas problemi var. Tek şikayetim yalnız olmak.
Engelli bı insana bile yuruycek kadar abaza bı toplum olmuşuz hemcinslerim olarak çok tiksiniyorum bu kadar sapik olmayın ya karaktersizligin bu kadari
Trol olma olasılığı yüksek bir soru. Ama değilmiş gibi görsem şunu derdim seni sevebikecek bir insanı bulabilirsin şartları senin gibi olan. ya da sana yakın. Günü birlik gecelik ilişkilere girme yazık olur. Sen temiz düşünceli sin.
Ne yazikki pek çok engelli arkadaşta durum böyle kız olsun erkek olsun kötü bir durum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Sana bir şekilde yardımcı olmaya çalışırım. Ben yardımcı olamasam bile sorununun çözümüne katkı sağlayacak bir girişimde bulunurum. Dönüş yapman durumunda konuşuruz.
Muhtemelen ellerin var belki kolların diğer insanlara göre biraz kısa olabilir vajinana yetişemiyor olabilirsin eğer ki öyleyse uzun bir çubuk gibi bir şey ile kendini tatmin etmeyi dene ve ya tekerlekli sandaltede değil isen yastığa sürtünebilirsin internette videolarını bulabilirsin