25 yaşına giricem. Çocukluk döneminden bu hastalık var. İlaç kullanıyorum onunda yan etkisi sertleşme bozukluğu. Mast yapacakken geç ereksiyon oluyorum ve uzun süreli olmuyor. Ailemde sürekli beni evlendirmek istiyor bende kızlardan uzak duruyorum. Ürolojiye gittim cialis isimli ilaç önerdi ama hiç kullanmadım
#orgazm
#orgazm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Dr danış bu rahatsızlık dan dolayı kan akışın hızlanmamalı yorulmamalı ve nabzın yükselmemeli bu açıdan bakarsak sana değil ama partnerine daha çok iş düşüyor.
Hayatımda 1 kere ilişki yaşadım paralı olarak. O zaman çok heycan vardı ve ereksiyon geç oluyordum kadın baya uğraştı ama nafile. Hemen iniyordu bende utandım. Nasıl evlenicem bilmiyorum
Ve cialis nasıl bir ilaç iyi ereksiyon saglar mı
İlaca hiç ihtiyaç duymadım bilmiyorum erekte olmak ićinde Dr un sana verdiğini kullanman daha iyi olur.
tasikardi bende de var... ben hap kullanmiyorum.. kullanmak gerekli mi
Bayılma, nefes nefese kalma durumum var mı
Mesela bana doktor spor, yüzme gibi efor isteyen şeyleri yapma diyor
benim nabzim 120lerde... en dusuk 100 civari oluyor. tani kondu tasikardi. nefes nefeseyim surekli zaten.. malesef sunum yapamiyorum topluma konusma yapamiyorum. taaikardi heyecanlaninca bariz 120leri gecebioiyor nabiz ve basarabilecegim cok sey varken zorlaniyorum. ben spor yapinca dengeleniyor.. nabzimin dustugunu goruyorum hic bayilmadim
Taşikardi diğer adıyla ritim bozukluğu. Bu hastalığın çeşitli türleri var. Mesela bendeki ölümcül türden. İlaç içmesem sürekli bayılırım herhalde. İlaç içiyorum koşsam mesela kendimi yorsam yine bayılırım. İşte bu yüzden kızlardan ve evlenmekden korkuyorum
Evet?
doktorlara danismalisin... herkes evlenecek diye bir kaide de yok...
Afedersin ama evlenmeden nasıl cinsellik yaşıycam ben. Bende bir insanım ihtiyaçlarım var illaki
ozaman doktora danismalisin... belki bir cozumu vardir..
Üroloji viagra tarzı ilaç verdi hiç kullanmadım
tasikardige ragmen mi verdi o ilaci?
Evet ben anlattım tasikardi var dedim ama sorun olmaz dedi kullanınca
Sen mesela böyle biriyle evlensen naparsın iyi cinsel hayatın olmazsa
yurumez iliski... cok edepli kadin bile olsa yine de aldatmaya kadar gidebilir ki bu da trajedi olur. Yurumez yani... ve tasikardiye o hap verilmemesi gerekiyor.. nasil verdi hayret ettim..
Verdi ama bende korktum hiç kullanmadım. Sen evlimisin yani cinsel hayatın var mı yaşadın mı hiç
ben evlendim ayrildim.. ikizlerim oldu.. ama dogum sirasinda benim kalbim durmus
. zor kendime getirmisler geri.
bir de ikimizin durum farkli.. sen tasikardi icin hap kullaniyorsun ve sorunun kaynagi o ilaclar... ya o ilaclari keseceksim, ya da bilemiyorum.. zor bir durum. Allas yardim etsin.
.
Üzüldüm ayrılmana ama sağlık olsun. Kaç yaşındasın ve doktor muayenesine gidiyor musun
Evet zor bir durum bilmiyorum napcam. Doktorlarımda kadın napıyım gidip ona penisim azmı kalkıyo diycem 🤦♂️🤷♂️
İşinmi var? Konuşmak mı istemiyorsun?
Sohbet etmek icin yazmadim. Fikrimi soyledim.
Tamamda ben kötü bişe demedim sinirli gibi konuşuyorsun
Unutma seks hastalık açısından da çok sağlıklı
Evet ama ereksiyonum zayıf iyi olmuyor kısa sürüyor