Kalbimde taşikardi var ve cinsel ilişki yaşayamıyorum. Ne yapmam lazım?

25 yaşına giricem. Çocukluk döneminden bu hastalık var. İlaç kullanıyorum onunda yan etkisi sertleşme bozukluğu. Mast yapacakken geç ereksiyon oluyorum ve uzun süreli olmuyor. Ailemde sürekli beni evlendirmek istiyor bende kızlardan uzak duruyorum. Ürolojiye gittim cialis isimli ilaç önerdi ama hiç kullanmadım
#orgazm
Kalbimde taşikardi var ve cinsel ilişki yaşayamıyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla