Biz onunla fb ile basladik fakat fwb olarak devam etmeye karar verdik?

durum böyle oluncada, sevisip cikmak olmuyor, diger türlüsü beni biraz kirdigi icin böyle olduk, bide zaten sohbet muhabbet birlikte güzel vakit geciriyoruz yani sadece sevisme yok aramizda. durum böyle oluncada görüsmemek icin bahaneler bulmaya calisiyorum. aslinda bitirmek niyetim. bir haftadir sürekli isim var diyorum. bugün yine cagirdi bu sefer hayir diyemedim. yani ne yapcami bende bilemedim acikcasi.
Biz onunla fb ile basladik fakat fwb olarak devam etmeye karar verdik?
Cevapla