Eşim bekarken neden gay erkeklerin ilgisini çekmiş olabilir (heteroseksüel kendisi, öyle bir eğilimi yok)?

Eşim gerçekten yakışıklı ve erkeksi. Öncelikle bunu belirtmek istedim. Üniversite yıllarında da böyle biriymiş. Arkadaşlar arasında da sözü geçen, adaletli davranan biri... Bundan mıdır bilmiyorum ama gay erkeklerin ilgisini çekmiş çoğu zaman. Yazanlar, açık açık konuşup farklı tekliflerde bulunanlar, hatta aşık olduğunu söyleyen bile olmuş. 😱 Daha önce bunun konusu çok geçti aramızda, öyle insanları aşağılayan tersleyen biri değil ama erkeklere karşı bir ilgisi yok. Yani heteroseksüel. Peki ya neden gayler bu kadar ilgi göstermiş sizce? Ben bu durumu kıskanmıyorum. Fantezim hatta, onu izlemek isterdim o şekilde. Her neyse konumuz bu değil...
Eşim bekarken neden gay erkeklerin ilgisini çekmiş olabilir (heteroseksüel kendisi, öyle bir eğilimi yok)?
Cevapla