Sevgilimle birlikte olduk ama kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?

İlişkimiz 8aylık ailem, vicdanım niyeyse bi rahat değil kendimden iğreniyorum ama sevgilimi çok seviyorum onun sevgisinden de eminim ve eğer ki pişman olursan ayrılırsak sorumluluk alacağını diktirmeyi teklif etti... Sizce? Ailem bunun hep kötü bişey olduğunu empoze etti... of bilmiyorum 22yaşındayız okulumuz 2,3 sene sonra biticek... bilmiyorum psikolojimi bozmak istemiyorum sevgilime de yansıtmamaya çalışıyorum üzülmesin diye
Sevgilimle birlikte olduk ama kendimi kötü hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla