Sevgilimle ilişkiye girdim kötü hissediyorum yardımcı olur musunuz?

Sevgilimle 1.5 2 senedir çıkıyoruz ve gayet ciddiyiz. Ve geçen hafta ilk sefa beraber olduk ben istemedikçe bana dokunmadı fakat ben biraz alkollüyken istediğimi belli ettim o da alkollü olduğumdan dolayı faydalanmış gibi olmak istemediğini söyledi ve bende öyle olmadığını ve böyle bişeyin ilk defa onunla olmasını istediğimi söyledim. Daha önce bir çok kez isteseydi yapabilirdi bana ama dokunmadı bile. Ama benim içimde bir şüphe var acaba beni bırakır mı diye. Bırakmasından da ziyade utanıyorum ve içim hiç rahat değil yaza nişanlanmayı düşünüyoruz ama bilmiyorum. Yardımcı olun biraz lütfen
Sevgilimle ilişkiye girdim kötü hissediyorum yardımcı olur musunuz?
Cevapla