Sevgilim penisinin 23 cm olduğunu söyledi. İlişki için avantaj mıdır, dezavantaj mıdır?

Dezavantajsa ne yapabilirim? Dezavantajlar ve avantajlar nelerdir yaşadıklarınızdan deneyimizini paylaşabilir misiniz?
Sevgilim penisinin 23 cm olduğunu söyledi. İlişki için avantaj mıdır, dezavantaj mıdır?
Cevapla