Eşim benimle her gün sevişmek istiyor, bu kadarı da ayıp değil mi?

Arkadaslar esimle severek evlendik, evlenene kadar yakinlasma olmadi. Bana saygi duydugu icin yakinlasma istemedi. Simdi evlendik ve her gün sevismek istiyor. Tabikide kabul etmiyorum. Bana bu kadar saygi duyuyordu, o saygi nereye gitti? hepsi yalanmis. insan sevdigini.. tövbe est. sizce ne yapmaliyim?
Eşim benimle her gün sevişmek istiyor, bu kadarı da ayıp değil mi?
Cevapla