Ben şunu anladım bence kadınlar erkekleri bı alet gibi ya da bir cisim gibi kullanıyorlar?

yani işlerine nasıl geliyorsa kimisi seks için ihtiyaç duyduğunda kimisi parası için ben çünkü bu yaşıma kadar hep öyle gördüm.. hiç bir kadinda kişilik karakter görmedim Durst degiler.. seni anında satarlar.. bunun sebebi nedir acaba
Ben şunu anladım bence kadınlar erkekleri bı alet gibi ya da bir cisim gibi kullanıyorlar?
Cevapla