Düşünün ki mükemmel öpüşüyor , sevişmesi harika, 'ten uyumu çok fazla , kokusu çok güzel.
Onu daha çok kıskanır mıydınız?
Onu daha çok kıskanır mıydınız?
evet çünkü tecrübesi olma ihtimali artar ve ben zaten başta tecrübesi olan birini istemiyorum (sebeplerimi daha yeni başka bir soruda yazdım ayrıntılı olarak merak eden bakabilir) ten uyumu ve koku dediğin şey tecrübeyle alakalı olmadığından kıskanma sebebi çok değil (gerçi yakında bi yerde kokusunu almaya çalışan biri görsem etrafı kan kokusu sarar muhtemelen ama o apayrı bir pandoranın kutusu açmayalım şimdi gerek yok.
Kadının iyi öpüşmesi ya da iyi karşılık vermesi maalesef türk toplumunda geri kafalıca düşünülüp bu kız önüne gelene veriyordur algısına kapılınacağından, kadının böyle yapma şansı olmasada, erkek bu konunun baş rolüyse kadın kıskanabilir.
Bende diyorum keşke insanlar birbirini yargılayıp damgalamadan serbest bırakılıp mutlu olunsa.
Cevap
8Cevap
Karşılıklı birbirimizi doyuruyırsak neden kıskanayım ki
Niye kıskanayim sanki gidip başka birileriyle mi sevişiyor tövbe yaa skckdkks
Niye daha çok kıskanayım?
Bu yüzden beraberiz zaten.
cut.
Tabiki kıskanırım, gözüm başka hiçbir şeyi görmez
Evet etkisi olur
Evett
Olabilir
Evet
evet olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?