Erkeğin erken boşalması her zaman sorundur. Peki geç boşalmasıyla ilgili ne düşünürsünüz?

Yıllar önce dostum olan bir doktora erken boşalıyorum deyip ilaç istemiştim. Kaç dakikada boşalıyorsun dediğinde 20-25 dakika oluyor demiştim. Acaip bir fırça yedim. Meğer tıbbi olarak 1 dakika ve daha kısa süreye erken boşalma denirmiş. Erkeğin geç boşalması konusunda ne düşünürsünüz?
Erkeğin erken boşalması her zaman sorundur. Peki geç boşalmasıyla ilgili ne düşünürsünüz?
Erkeğin erken boşalması her zaman sorundur. Peki geç boşalmasıyla ilgili ne düşünürsünüz?
Cevapla