3 yıldır her gün sevişiyoruz, artık bu kadar yapmak istemiyorum. Ne yapacağım?

Onu seviyorum ama her gün onunla buluşmak ve her gün sevişmek gereksiz bence ilk başlarda hergün hergün sıkılır bu şıklık düşer dedim ama 3 yıl oldu artık eskisi gibi genç değilim bu kadarına cidden gerek yok ama onda nasıl bir libido varsa koluna dokunsam tahrik oluyor balları dikiyor sanki ergen, sanki3 yıldır yattığı kız ben değilmişim gibi. Şuanda da hastayım gelme dedim ben onu düşündüm bile annem çorba yaptı getiriyorum bile demiş bence artık aramızdaki şey sevgiyi aştı sırf afedersiniz (ağzımı bozduğum için de) vereyim diye yaptığını düşünüyorum bence bu çok fazla napmalıyım?
3 yıldır her gün sevişiyoruz, artık bu kadar yapmak istemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla