Hiç sevgilim olmadı ve cinsellik yaşamak bana ters, bu yüzden mi sevgilim olmuyor?

Evet hiç sevgilim olmadi, 27 yaşındayım. Buluştuğum biri oldu, üç kez buluştuk, sonra kendini geri çekti. Bu üç buluşmada ne el ele tutuşma, ne yakınlaşma oldu. Bana ters geliyor, öpüşmek bile. Hal böyle olunca bana arkadaş gözüyle bakıyorlar.
ama ben yakınlaşmak da istemiyorum, basit kız olucam diye korkuyorum. Bu hiç sevgilim olmamasından mi kaynaklanıyor bilmiyorum.
napıcam? Benmi yanlış düşünüyorum?
Hiç sevgilim olmadı ve cinsellik yaşamak bana ters, bu yüzden mi sevgilim olmuyor?
Cevapla