Bazı erkekler yatakta iyi olmadığını neden kabullenemiyor?

Birçok kadin arkadasimdan duydugum, bir kere de yaşadığım sey bu. Rol yapmaya gerek var mı? Erkek iyi degilse yatakta niye öldüm bittim, cok iyiydi desin kadın? Dogru olan bu degil ki.

Hayır aşağılayarak, yerin dibine sokarakta denmiyor boyle seyler, denmez de yani. Gayet duzgun, guzel bir üslupla zevk alamıyorum, bir seyler eksik, yeterli değil daha iyi olabiliriz birbirimizi kesfederek, cabalayarak diyorsun. Karsi taraf yeterli olanlari gordun galiba boyle karsilastirma yaptigina gore diye bir tavir takınıyor. Bel alti vuruyor kadinin kadınlığını aşagiliyor.

Biri de hakli olabilirsin ama daha iyi olacak elimden geleni yaparim zevk alman için, eksikliklerimi gidermeye çalışırım sende bana bildigin kadariyla yardimci ol, nelerden zevk alırsın falan diyenine hicbir kadin denk gelmemistir bugune kadar.

Bunlara hep iyisin aslanım, guzel yaptin, ben daha once boyle bir sey yasamadim falan demek gerekiyor galiba. Boyle diyen bir kadin samimi olamayacagi gibi erkeğin kendini gelistirmesini de engelliyor açıkçası. O erkek bunlari duydukca hep ayni kafada gidecek, hep ayni tarzda yapacak, eksikliklerini zerre görmeyecek. Erkeklerin kadindan olumsuz bir sey duyunca hemen savunmaya gecip cirkinlesmeleri gercekten hoş degil.
Bazı erkekler yatakta iyi olmadığını neden kabullenemiyor?
Cevapla