AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
İlişki istemiyorsun evlenmeden ama daha 9 ayda bu kadar ileriye gitmişsiniz bile? Ne diyeceğimi bilemedim
Seviyorum 25 yaşındayım ilk kez yaşadım ve isteyerek dokunuyorum ona
Daha önce ilişki yaşamış birisiyle birlikte olmayı istemezdim ben olsam ama kalp bu tabi
İnsan sevdiği ibsana karşı ister istemez öyle duygular besler bence buna bakarak sevip sevmemesi hakkında bir şeyler söylemek zor
Bu adamın derdi seks kızım herife bak ya hala sevgilim diyorsun bu abazaya
25 yasına gelmıssin aklın geri kalmıs tr zihniyetine devam et en güzel zamanların gidince anlarsın adam sevmese dünya güzeli ol 3 aydan fazla dayanmazdı cinsellik normai bir sey bunu anlayın artık 25 yasındasın neyi bekliyon 40 mı
Evlenmeden önce kimseyle birlilte olmak istememesi onun tercihi buna saygi duyman neden bu kdr zor. Gelene geçene verse hoşuna giderdi heralde.
Vermiyırsan niye bedenin için birlikte oldugunu düşünüyorsun ki erkekler sabırsızdır oyle olsa çoktan basıp gitmişti merak etme.
Kendini çok abartmissin ne kadar egolusun adam ilişkiye girmiş diyosun daha önce sana da öyle yaklaşması normal... bu ülke de damacanaya sürtünen bile var hayvana hallenen de fazla anlam yükleme bence
Sakın verme, turşusunu kur. Adam aç, aç.. Laaa ilahe illallah.
aksi halde bir ilişkide ciddiyet düşünülmemeli bence kişiler bir birini istemiyorsa arzulamıyorsa uzak durulmalı.
Göster ama elletme ellet ama içine alma ha ha ha cehalet
afedersiniz ama çok güldüm buna hemde sesli güldüm
Öyle değilmi ama 😅
öyle öyle
Sanane sana mi soracaktım. İstediğimi yapmakta özgürüm.
Yazmasaydın o zaman yazıyosan hertürlü cevaba hazır olacaksın
Hem cahil cahil soru aor hemde sanane bilmem ne biri alsın şunu şurdan
Mecnun leylayi sxxxkse ydi ya da Ferhat şirini ne Mecnun çöle düşer ne de ferhat dağ delerdi
beyfendi ordaki leyla bir insan bir kadın değil si*mesi imkansız yani ama siz bilirsiniz
İnsan ya da metaryl farketmez.. ikinizde genç ve güzelsiniz.. o arkadaşta erkekliğin zirvesinde ve sen onu seks konusunda doyurmuyosun.. yarın birgün escort a gidecek ya da biri ile olacak bu seferde aldattı diye yazacaksın burada... çok güzel yemekler var masada siz salata yiyosunuz
Evet aldatmak olmuyor mu escorta gidince çok istiyorsa gitsin tabi ama o zaman da ayrılmayı göze alacak 😒
Adama acı bari.. el ile oral ile bisekilde mutlu et bari ya. çok acimazsizsin.. böyle peşin konuşuyorsun. .
Acımak acınacak hale düşmektir ben acınacak hale niye düşeyim ki
O zaman sevmiyorsun demekki güvenmiyor sun.. neden devam edesinki ilişkiye..
Benim bi ilişkim yok ki ne alâka 😂
Ya bı git sorunuza cevap almak için şekilden şekile giriyorsunuz bukalemun gibi. aklınızı peynir ekmek ile yemissiniz bubyuzden mutlu olamayacaksınız..
Yo ne alâka ya soru sormadım ki cevap alayım 🙄
Canım hadı prenses.. kendın tuzak kuruyosun kendin dusıyorsun
Komik misin ya sen kendi kendine kuruntu yapıyorsun çattık ya 😃
Güldürüyosam ne mutlu bana
Olabilir. Bu kız taş gibi diye düşünüp sevgili olan erkekler de var kimisi için beden önemli. Seninle ilgili önemli bir şey varsa onu umursayıp umursamıyor mu ona bak hastalık, ailevi durum vs en azından fikir verir.
Kendi de çok yoğun bir işte çalışıyor başetmesi kolay olmasa gerek
sadece dış görünüş olacağını sanmam. saygı duyuyor olması bunu österiyor.
Sen cinselik yaşamışsın neden cinselik yaşamış erkekle sevgili oluyorsun?
Ben anlamıyorum erkek sevdiği kadını arzulamayacaksa başkasını mı arzulayacak? Seven erkek dokunmaz yalanına inanmayın kadına dokununca kadın kötü olmuyor oluyorsa erkekte oluyor. Cinselik yaşamış biri bence evlenmeyi bekleyemez
O zaman evlenmek istemiyor mu yani takılmak için mi
Yok o anlamda demedim sen cinselik yaşamıyorsan başkası ile Yaşar belki evlene kadar bekleyemez belki bilmiyorum tanımıyorum bu yüzden böyle yapar diyemem. Onu sen bilmelisin evlenmek isteyip istemediğini biz bilemeyiz. Neden evlenmeden cinselik yaşamıyorsun senden ayrılır diye düşünüyorsan öyle biriyle evlenilmez zaten
Ayrılsana bir şey olmaz zaten
Amma kasıyorsunuz, ablacım 25 olmuşsun alooooo tiktak tik tak zaman ve zaman
Niye bir zamanı mı var? Ne zaman istersem o zaman yaparım.
Tabii ki öyle senin kararın. Ama gençliğin de olduğun kadar istekli ve dinamik olmayabilirsin. Ve zaman vücudumuza işliyor olacak. Ve biyolojik olarak hayatın gerçekleri de var.
Her erkek beden ve ten için bir kadının yanında durur. Başka şeyler için diyen de yalan söylüyordur %70 ten %30 huyuna.
Sanmam ya kimse böyle düşünmüyordur bu devirde adama helal olsun iyi dayanmış.. Yani bende bi kadın olarak sevgilimle beraber olmayı isterim düşünürüm bunda yanlış bisey yok. Kullanıyor diye düşünmek saçma seven insan sevdiğini ister
Ufak tefek şeyler kastin öpüşme mi sadece. Yoksa cinsel organlar da devreye giriyor mu oral sürtünme falan
Hayır seni cidden seviyor gibi görünüyor söylediklerine bakılırsa, neden böyle bi kanıya vardın ki
9maylık bir ilişkide ne kadar ciddiyet varsa arkadaşta tam o ciddiyetten seziyorum
Nasıl yani
biraz da normal ilişkideymiş gibi takılın gezin filan
Seviyordur ama evlenmeyi daha cok ister cunku cinsellik yasamiyorsunuz. Yasasaniz istemez evlilik. Cinsellik evlenmeden once olunca evlilik daha geç oluyor nasil olsa else ettim diue
Yaşamayı istemiyorum bende evlilik öncesi... evlilik gibi bir şey de konuşmadık benim daha kurulu düzenim yok
seni seviyor sevmese bi şekilde birlikte olurdunuz suana kadar.
sen hem seviyor hem istiyor olayın özü bu
Bende böyle olmasını istiyorum umarım öyledir
öyle zaten sana dokunurken anlarsın bunu
ben olsam seni kacirmazdim. boyle bi guzelligi sahiplenirdim
En ufak bile olsa en ufak şüphe duyduğun hiç bişeye güvenme. Bişeyleri iyi ölçüp biçmen gerekiyo
pek cidddi düşündüğünü sanmıyorum
Bence ciddi değil abartmış eve gitmeyi istemek felan
Bence acele edin evlenin
Erken bunun için 9 ay oldu daha
Evlilik nihayetinde neden acele olsun 9 ay olmuş kaç ay daha geçmesi lazım evlenmeniz için Hayırlı işler bekletilmeye gelmez hem 🙂
Himm oda dogru
Bozeye katiliyorum😁yada ver gitsin😁
Seven insan tabii ki de öpmek koklamak ister.
Eee seven adam sevdiğine dokunmazmış öyle diyorlar
Aksini düşünüyorum.
kadınsı derken normalde erkek misin
Ne alaka ya hatlı işte onu demek istedim
yani tahrik olması normal o zaman seni arzulamasından güzel ne olabilir ki
yüksek ihtimalle evet
Belli olmaz sen gene de uzak dur
Kendini geri tutuyor sa ciddi düşünüyordur
Bunu yeni mi anladın 😀
Böyle olduğumu söylerler kimler söylüyor acaba
Sapik olduğunu yeni anlamissn
Ciddi dusunmuyor bence
Seviyor seni
Özlediğinden
Normal. Asıl cinselsizlik anormal.
Dürüst adam çoktan bırakırdı seni yoksa
Olur mu canım? Çok iyi bir insan. Evlen bence.
ciddi olmadığı kesin bu adamın kendine yaklaştırma
Menfaat olmadan neden seni yanında barindirsin
Ne barındırması? Barındırılacak biri değilim.
Hiçbir erkek seksi çirkin bir kadınla yapmaz
kpss için hazırlanıyorsan kariyerin iyi değildir
Özel sektörde hangi iş kolunda çalışacak? Bizim dev yazılım, mühendislik şirketlerimiz mi var?
@CevapVerin518 senior seviyesinde abap'cı olsun gelsin ben ona çok iyi şirketler bulurum
Otomotiv mühendisi olsa çalışacak otomotiv sanayimiz mi var? İbf oludu diyelim ekonomi, finans, kamu yönetimi, maliye alanında nerede istihdam edilecek? Psikoloji okusa belki kendi muayenehanesini açar. Ona da gelen olur mu bilmem. İnstagram psikolog kaynıyor. Türkiyede özel sektörde istihdam edilebilecek meslekler neler?
@CevapVerin518 iyi bir yazılımcı olsun dediğim gibi abap öğrensin uzmanlaşsın fiyatını kendi belirlesin. Ha bu arada bu dediğim baya zor bir şey çok fazla insan yok o yüzden çok tartışma konusu olacak değil.
Klinik açabilirim merak etmeyin. Bu sadece kendi isteğim. Bu şekilde sınava hazırlanan insanların şevkini kıramazsınız
insanların dediğine göre hevesin kırılacaksa hiç bir şey yapma buda bizim kendi görüşümüz
Ben de kpssye hazırlanıyorum. Öğretmenim. Türkiyede özel sektörde asla adam akıllı tutunabileceğin daimi gelir elde edip emekli olabileceğin bir meslek kolu yok. Tıp okumadım hem o kadar cerahati midem kaldırmaz hem de o kadar zor bölümü okumaya g.. tüm yemezdi. Hukuk okuyabilirdim ama matematik yapamıyordum. Benim okuduğum zamanlarda hukuk kazanmak çok zordu. Şimdi hukuku TM3 puanına almışlar. Yani edebiyat coğrafya daha fazla etkiliyor. Matematiğin etkisini azaltmışlar. Mühendis olmak bana göre değil yazılımcı olmak da bana göre değil çünkü matematik ve fizik hem ilgimi zerre çekmiyor hem de anlamıyorum. Bilgisayarlarla uğraşmayı sevmiyorum. Bir mesleği yapabilmek için onu sevmen gerekir. Benim egeden mezun bilgisayar mühendisi amca oğlum var okul bitti köyde oturuyor hiçbir yere giremedi. Herkes sabit bir işe gelire sahip olmak için yazılımcı bilgisayar mühendisi, mühendis olmak zorunda değil. Toplumda sadece bilgisayarcılara yazılımcılara ihtiyaç yok. Çünkü biz her şeyi robotlara yaptıran Japonya, Kore, Çin değiliz. Hala analog takılıyoruz.
@UnhappyKing ülkede çok büyük bir istihdamsızlım problemi var. Plansızlık problemi var. Ben bölüme girdiğin 2013 senesindeki şartlarla girdim. Bir ülke 4 yılda 180 derece değişiyorsa bunu kimse öngöremez
@CevapVerin518 Şu konuda anlaşalım öncelikle yazılımcı olmak için illa okumana gerek yok hatta benim yanımdaki çalışma arkadaşım işletme mezunuydu şu an amerikan firimasına 13 bin dolara çalışıyor banada çok absürt geliyordu ama piyasanın içinde olunca neyin ne olduğunu anlıyorsun ben mesela 12 bin tlye yerimde sekiyorum gecemi gündüzüme katıyorum daha yüksek standartlara çıkayım diye ama bu işin sorumluluğu çok fazla ve stresini sana anlatmam tabiki seveceğin mesleği yapacaksın ama türkiyede öğretmen kaynıyor kimse atanamıyor benim şahsi düşüncem öğretmelik bölümlerini kapatacaklar fen bilimleri fakültelerinide kapatacaklar oyantasyon haklarınıda kaldırcaklar anca öyle yoksa çok zor tabi bunlar benim düşüncem gelelim akrabana herkes yazılım mühendisi ya da bilgisayar mühendisi olaiblir ama senin kendine ne kattığınla alakalı yoksa parayı basan bu devirde mühendis
@cevapverin518 o zamanda kolay değildi çok fazla mezun var
E peki fen fakülteleri kapatılırsa bu ülkede bilim olmayacak mı? Bilim fen edebiyat fakültelerinde yapılır. Diğer bölümler bunları geliştirir. Bunlar temel bilimlerdir. Fizik, matematik, kimya, biyoloji. Mesela birçok makinenin çalışma aksamını anlamak için matematik fizik bilmek gerekir. Yazılım, bilgisayar için de fizik matematik bilmek şarttır. Tıp, eczacılık falan bunlarda üretim yapabilmek için fizik ve kimyada yeteri kadar bilgili olmak lazım. Çünkü biyoloji denilen bilim fizik ve kimyanın birleşimidir. Canlı fizyolojisi fizik ve kimyadır. Gelelim sosyal bilimlere bunlar da bir toplumu inşa etmek için oldukça önemlidir. Aksi taktirde bilmem kaç milyon insanı hiçbir suretle birlikte yaşamaya ikna edemezsin.
@CevapVerin518 o kadar mezun verdin ee ? onlar boşamı duruyor madem bu kadar önemliya kapatıcaksın 10 sene ondan sonra bakacak bakılacak çok şişik hanım efendi senin gibi binlerce kişi var
@UnhappyKing aksi taktirde bunlar gereksiz bölümler olsaydı en başta Batı bunları kapatırdı. Bunları kapatmak bilim, sanat, ideoloji üretmeyi tamamen sonlandırmaktır. Peki sen ülke olarak her daim ilaç, gıda, aşı, enerji, teknoloji bunları yurtdışından temin edebileceğine inanıyor musun? Bak bir korona oldu herkes önce kendi ülkem dedi çekildi kabuğuna. Bu ülkede zaten yeteri kadar öğretmen hala yok. Düzenli olmadı gerektiği gibi alım yapılırsa kapatılan okullar derslikler yeniden açılırsa öğretmenlere 1 öğretmene ek derslerle haftada 30 saat derse sokmazlarsa, ücretli öğretmenlik kalkarsa, emekliliği gelen ve hala çalışan öğretmenler emekli edilirse öğretmen fazlalığı diye bir şey olmayacak. Kamu kurumlarında özel sektörde bir sürü insan emekli olmasına rağmen hala çalışıyor. Bunlar emekli olmadığı için devamındakiler istihdam edilmiyor. Devlet yasa çıkaracak her sektörde özel olsun kamu olsun emekliliği gelen amasız fakatsız sistem tarafından zorunlu emekli edilecek. Ve emeklilerin şartlarını da düzeltecekler.
@CevapVerin518 Kapatmaktan kastım hersene mezun veiryorsun örnek veriyorum 50 bin atma yapıyorsun 1000 kişi sizin dediğiniz gibi olmuyor kaldıki çoğu kişi bu bölümleri puanları düşük olduğu için üniversite hayatı yaşamak için tercih ediyor ve evet ben hala diyorum bu kadrolar bu kadar şişken ve bu kadar çok mezun varken en azından öğretmenlik ve alanlarını bir süre kapatıcaksın. Şu konudada katılıyorum evet yaşı geçmiş kişileri emekli edeceksinki kadrolar açılsın yalnız şuanki durum onların emekli olması bile sizi kurtarmaz kusura bakmayın tekrar diyorum çok absürt derecede mezun var.
@UnhappyKing benim gibi binlerce mezunun olmasının sebebi bu ülkeye ihtiyaçtan fazla Üniversite ve bölüm açıldığı için devlet eliyle üniversiteye girmeler kolaylaştırıldığı için var. Benim ilk girdiğim zamanda üniversitenin hala bir ağırlığı vardı. Sınav başarısının da yıldan yıla düşmesi de bunu gösteriyor. Devletin hatalı planlaması hatalı yönlendirmesi yüzünden bu sorunlar yaşanıyor. Aksi taktirde hepimizin anası babası aman kızım/oğlum oku da adam ol. Bizim gibi olma çok zor yaşıyoruz. Para kazanıyoruz diye çocuklarını güdülüyor. Yani bu ülkede yaşayan her öğrenci hayat standartlarını iyileştirmek, sınıf atlamak ister. Bunu da eğitimle yapmak ister. Devlet ne yaptı? Her yere hocası bile olmayan köyün tepenin bir yerine üniversite ve bölüm açtı. Her yer diploma doldu. Bunların sorumlusu okula gidip gelip ders çalışan test çözen 15-18 yaş arası liseli çocuk değil. O bölümlerden mezun olan üniversiteliler değil. Benim tez hocam kendisi söyledi bana biz tezlerin çoğunu okumuyoruz bile çünkü mümkün değil yetişemiyoruz öğrenci kalabalığına dedi. Anlatabiliyor muyum? Öğrenciler suçlu değil. İşsiz gençler suçlu değil. Suç düzgün planlama yapamayan, gençleri yanlış yönlendirip yıllarını hiçe sayan devlet.
@CevapVerin518 Senin girdiğin zamanlarda benim girdiğim zamanlarla aynı senin girdiğin zamanlarda özel üniversiteler parayla patır patır alıyorlardı kaldıki 205 puan 210 puana fen bilimleri fakultesine çok kolay giriliyordu bana anlatmayın bunlarıda öss zamanları zordu o zaman bir kalitesi vardı bilginiz olsun. Diğer dediklerinize katılıyorum ama dediğim gibi sizin zamanınızdada zor değildi kusura bakmayın.
@UnhappyKing evet çok mezun var. Ve evet Türkiye’deki 200 küsur üniversitenin 125 tanesi kapatılıp, sadece içlerinde en köklü yaşlı olan sistemi oturmuş olan 75 üniversite kalmalı. Benim okulum o 75 üniversite içinde olduğu için beni zorlamaz. Benim diplomam da aldığım eğitim de geçerli olur. Okul ağının geliştirilmesi lazım. Bunca öğretmeni farklı branşlarda istihdam edebilirler. Sınıf öğretmeni okul öncesi öğretmenliğine adapte edebilirler. İlköğretim çok önemli çünkü ya da başka meslek eğitimleri verilerek diğer sektörlere kaydırılabilirler.
@UnhappyKing benim puanım o kadar düşük değildi. Ben hiç hazırlanmadan 216 puan aldığımda bu puanla hiçbir yere giremezsin demişlerdi. Tekrar hazırlandım 350’lerde bir şey alıp girmiştim. Yine okullarda da öğrenciyle ilgilenmeyen öğretmenler dolu. Devlet okullarındaki öğrencilerin hiçbiriyle ilgilenmiyorlar adam akıllı. Bunların hiçbiri öğrencilerin cezalandırılmasını gerektiren bir şey değil devletin kaypaklığı.
@CevapVerin518 Çok şey var hanımefendi düzeltilmesi gereken neyse iyi geceler.
yalnız vucuudnda ne faydalanıyormuş öyle
Niye dalga geçiyorsun ön sevişme oluyor işte
Iyyyy hic temiz kiz kalmadi vallahi
Nasıl ki vücudun merak ettim seni açıkçası 😄😄
Bunu anlaman için Bi kere seks yapman lazım
Öyle şüphe duyuyorsan açıkça konuş sor
Dikkat et çakmasın 😂
Başka ne icin senle birlikte olacak ne bekliyordun
Sevdiği için mesela.
Sen öyle san aşk diye Bir şey yoktur libido vardır anladin sen
Evet bence öyle
Olabilir...
seks icin dusunuyor bariz belli yazdiklarindan
Yapma
Sürtünme yapiyomusnuz
Olabilir
seni arzuluyor
Dis gorunusunu bilsem fikrimi soylerim
Dikkat et kullanılma