Sevgilim erken boşaldığı için kötü hissediyor, ona karşı nasıl davranmalıyım?

İkimizde birbirimizin ilkiyiz. Cinsel ilişkide erken boşaldığı için kendini çok kötü hissetti. Bence cinsel ilişkiye yeni yeni başladığımız için çok normal ama ben ona yanlış bir şey söylemekten onu üzmekten korkuyorum. şu an nasıl bir psikolojide olduğunu tahmin bile edemiyorum. Bu süreçte ona nasıl davranmam gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok teşekkür ederim cevaplarınız için
Güncellemeler
+1 yıl
Zaman geçtikçe boşalma süresi uzadı dediğiniz gibi acemi olduğumuz için normal olarak erken boşalmıştı
Sevgilim erken boşaldığı için kötü hissediyor, ona karşı nasıl davranmalıyım?
Cevapla