Sevgilim yanıma sadece benimle birlikte olmak için mi geliyordu?

Sevgilimle ayrı sehirlerdeydik beni görmeye gelecekti ama bana ben seninle herşeyi yaşamak istyorm yanına gelince eşim olarak görüyorum seni dini nikah kıyalım sonrasında ailemin yanına götürecem seni dedi bende güvenemedim bunu istemediğimi ciddiysen sabredersin nişan ve resmi nikah yaparsın yanıma benimle olmak icin geliyorsun diye sert tepki verince inkar etti ama bi bahane ile yanıma gelmedi bende istedigine evet desem gelirdin çıkar pesindesin gerçekten beni sevmyon dedim ayrıldım bidaha arama beni senin amacın seks dedm sizce yanima benimle birlikte olmak için mi gelmek istiyordu niyeti kötü müydü gerçekten siz ne düşünürsünüz bu konuda doğru mu yaptım ayrılmakla
Sevgilim yanıma sadece benimle birlikte olmak için mi geliyordu?
Cevapla