Sevgilimle aramızda cinsellik yok, sizce yürüyemez mi bu ilişki?

Ben ona Ilk basta söyledim evlenmeden yasamak istemedigmi ve buyuk bisey oldugnu bildigim icin eger uymazsa devam etmeyelim ayni yolda diye. 3aydir birlikteuiz pek sorun etmedi ama sarilinca öpusunce falan ister istemez yorucu oluyor o demesede. Dedi sakin kötu seyler dusunme ben dedim baskasi durumu olursa kaldiramam simdiden yollarimizi ayiralim diye oda Bende evlendigmuzde yasayalim daha öncesi olmasin diyo Oda inanclk brmde. Ama dokunuyo bana vs ister istemez ozmn diyorum cok istekli vs beni bekleyemez diye. Nisanli olup dini nikah olsa bile korkuyorum Bazi seylere. Ikimizde meslefimiz falan var ben 28 o 32
Sevgilimle aramızda cinsellik yok, sizce yürüyemez mi bu ilişki?
Cevapla