Doğru düzgün ilişkiye giremiyoruz, neden oluyor bu?

İlk birlikteliğimde canım çok yanmıştı tam da giremedi kendimi kastım sanırım ve hiç beni hazırlanmadı ıslanmadım bile sonraki seferlerde de aynı şey oldu vajinismus değilim çünkü sonraları 2-3 kere gayet güzel yaptık onda da kafam güzeldi biraz ama bazen sanki yanlış şekilde girmeye çalışıyo gibi hissediyorum bildiğiniz canım acıyo dolayısıyla kasıyorum. 2 aydır falan bakire değilim artık ama çocukla bikaç kere hariç doğru düzgün sevişemedik çabuk da sinirlenip bırakıyo her seferinde bununla mı uğraşıcam diyo sinir oluyorum çok da seviyorum birlikte olmak istiyorum ne olacak böyle
Doğru düzgün ilişkiye giremiyoruz, neden oluyor bu?
Cevapla