Sevgilim cinsellik yaşamıyoruz diye ayrıldı. Ne yapacağım?

Arkadaslar moralim cok bozuk ben 25 yasımdayım ve bakireym. Cok uyumlu tutkulu bi ilişkim vardı 1 bucuk aydır. Fakat sevgilim beni sevdiğini ama bazı cinsel isteklerini karşılayamadığım için ve bu şekilde ilişkiye alışkın olmadığı için bendenayrıldı. Ne yapacağım bilmiyorum her şey seks mi oldu artık nasıl mutlu olucam ben.. Onu seviyorum hala. ;(
Sevgilim cinsellik yaşamıyoruz diye ayrıldı. Ne yapacağım?
Cevapla