Yeni evliyim ama eşimin performansı çok düşük. Sizce yaşından kaynaklı mı?

Yeni evliyim ben 30 eşim 35 yaşında ancak performansı oldukça düşük hem sayı hem istek hem genel bakımından... sorduğumda beni gençliğimde görecektin yaştan kaynaklı diyor... sizce bu doğru mu bu yaşta bir erkek gençliğindeki gibi performansa sahip olamaz mı ve düşüş başlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
35 yaş erkekte performans düşüşü normal mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yeni evliyim ama eşimin performansı çok düşük. Sizce yaşından kaynaklı mı?
Cevapla