Erotik kitaplar okuyorum, kendimi suçlu hissetmeli miyim?

Arkadaşlar kafa karışıklığımı atabilmek için yazıyorum. Ben yetişkin içerikli film izlemem pek ama kitaplarını da çok seviyorum okumayı. Başlar da (ıslandığım) için sürekli gusül alıyordum kötü hissediyordum hemen etkileniyorum ama sonra gusüle gerek olmadığını detaylarını öğrendim. Şehvet ve tutku içerikli kitapları okumaya devam ediyorum ama kendimi suçlu ve kötü hissediyorum. Bir yandan evlenmeden önce bu tür şeyleri bilmem ne ile karşılacağımı bilmemi sağlar derken bir yandan kendimi suçlu hissedip vicdan çekiyorum. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Ayıp mı yasak mı kötü bir şey mi bu tür şeyleri merak etmem okumaktan hoşlanmam? (19 yaşındayım, öyle erkeklerle de hiç muhabbeti olmayan biriyim, sadece bu kitaplar beni etkiliyor) Bu konuyu içtenlikle tartışmak düşüncelerinizi falan söylemenizi istiyorum. Çünkü konuşacak kimsem yok
Erotik kitaplar okuyorum, kendimi suçlu hissetmeli miyim?
Cevapla