Bazen arada bir yaptığımda Arkadaşlarımın yüzüne bile bakamıyorum. Hem yaptığımdan utanıyorum hemde zevk alıyorum.
Siz haftada kaç defa masturbasyon yapıyorsunuz?
Siz haftada kaç defa masturbasyon yapıyorsunuz?
Utanilicak birsey degil ki bu, emin ol arkadaslarinin hepsi yapiyordur en muhafazakar olani bile. Ben mast yaparken sosyal cevremi hic dusunmemeye calisirim, cunku onlari dusunmek rahatsiz eder beni mast yaparken ama genel olarak utanmam cunku cok normal bir eylem. Uyumak yemek yemek gibi bir ihtiyac.
ya ben telefonda sevgilimle konuşurken yaptım düşün bide orgazm çığlıkları attım. Utanmadım yine de gerçi çok utangaç bir yapım da var ama sevgilimden utanmıyorum niyeyse. Normal şeyler bunlar herkes yapıyor dsfsfff
geçmez. beynin oluşturduğu bir durum.
beyin doğru çalışmaya programlı yaratılmıştır. asla yanlış çalışmaz.
nefis yani istek ve arzular ise vücudu yanlış ilere sevk edebilir.
yanlış yapılınca da beyin olayı kabullenmez. huzursulık pişmanlık vicdan azabı gibi duygularla tepki verir
Temel ihtiyaç gibi gerekli yapmayan çok az çıkar utanmana gerek yok. Ama yaş ilerledikçe dahada utanmaz olacaksın diyecem ama yaşın baya ilerlemiş 24 acaba mast. a geç mi başladın?
Cevap
32Cevap
bence evet suclusun son sözun bumu karar tüm sanıklar ayaga kalksın TCK nin 678 sayılı kanuna gore seni bir ay mast yapmama cezasına carptırıyormusum dermışım
Ya he he utanana da bakın açık açık soruyo sonra da utamırmş
Çok boşsun mesajlarla egonu tatmin etmek istiyorsun büyük ihtimal
bende bu eskiden oluyodu bilmediğim için ama şimdi çok iyi orgazm olduğum için boşaldıktan sonra bile mutlu hissediyorum
Hırsızlık duygusundan kurtul zevk almaya bak. Ben yapmıyorum.
önceden tam ilişkiye giriyordum şimdi yalnız olduğum için haftada 2-3 kere yapıyorum
canm gel benle konusurken boşal. ben snein o utancını alırım :^^
Bu tabulardan dolayi boyledir toplumda mas yapmak evlenmeden cinsel birliktelik olmak ayip oldugu icin kendini suclu duruma dusuruyorsun
aksine keyifli olman lazım , inanmican ama günde 15 yaptığım oldu
haftada 5 6 oluyo.. sen nasıl nerde yapıyorsun genelde
haftada 5 falan sucluluk degılde bazen yapmak ıstemıyorum yanı keske ıstemesem dıyorum
yapmadan önce istek bitince pişmanlığa bırakıyor kendini...
Bence keyfin tadını çıkar hicbişey dusunme o anın zevkine var
Günde 7-8 kere felan. Bazen canım istemediğinde 5 oluyor.
olaya bak arkadaşlarının yüzü ne alaka bununla
haftada 3 4 :) birazdan bu hafta da kki 2. :D
Sevgilimle degilsen her gun yapiyorum
mast iyi bir şey değil ama olmayıncada çaresi o
Arkadaşların yapmıyor sanki
Ne suçlu hissediyon bee :D Yap gitsin. Haftada 2 3
Utanma seks ve sevisme kötü değildir
haftada iki üç? yapan birini izledin mi hiç?
Haftada 3 kez yapıyorum duramıyorum yapmadan
Ben hergün yapiyorum bir sıkıntı yok ;)
Bekar insan yapar kendini suclama zinadan iyidir
Normal suçluluk herkes te oluyor
Neden ki zewk oluyrsan sorun yk
Şu aralar biraz azdım haftada 15 oldu
haftada 7
mast değilde
kötü sitelere takılmışsam pişmanlık bendede oluyor
senin yaş gerçekten 24 mü
Hic yapmiyorum
Kader utansın
Git seks yap
alışırsın
takmayarak
ne suçluluğu ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar