İş arkadaşımla fuckbuddy olduk galiba. Bunu konuşmalı mıyız?

Gece birlikte takılıyoruz bar bar. Sonra çatır çutur sevişiliyor gündüz her şey normal. Wp gruplarında ve yüzyüze sohbetler normal devam. Bizle takılan diğerleri sizin aranızda ne var diyor bişey yok diye geçiştiriyoruz. Bi kere biz napıyoruz biz şimdi neyiz demiyorum tabi dedim enerjimiz iyi uyuyor falan dedi. Öyle. Daha keskin sınırlı konuşmak lazım mı devam mı? İş arkadaşm diye çekiniyorum şu an
İş arkadaşımla fuckbuddy olduk galiba. Bunu konuşmalı mıyız?
Cevapla