İş yerinden arkadaşımla bir şeyler yaşadık, sizce birilerine söyler mi?

İşyerimizin çok katı kuralları var bırak Seksi ilişki yaşanırsa bile 2 tarafda kovuluyor. Cumartesi günü konsere gittik alkol vs derken maalesef bir şeyler yaşadık ama tabilki kovulma sebebi olduğunu bildiğimizden kimseye bir şey söylememek adına söz verdik. Şimdi mesajlaşırken yine işte yarım kalan işi tamamlamak isterim vs yazmış. Bende iş içerisine yansısın istemiyoru lütfen sır kalsın dedim. Oda sonsuza kadar sır kalacak bunun bilincindeyim yazmış. Sizce söyleme ihtimali?

Güncellemeler
+1 yıl
Dün işe gelmedi; 'yarım kalan işimizi tamamlamamız lazım' dedi bende 'o güne dair bir şey konuşmak istemiyorum, lütfen şirket içine yansımasın dedim' . Daha sonra ' sır zaten her zaman öyle kalacak, bunun fazlasıyla biliincindeyim' yazdı. Bende seninle bi yüzyüze görüşelim dedim.
Bugün şirkete geldi 'günaydın, naber nasılsın?' dedi bende iyiyim sen dedim ve bu kadar.

Arkadaşlarına anlatmasından korkmaya başladım şimdi de.
İş yerinden arkadaşımla bir şeyler yaşadık, sizce birilerine söyler mi?
Cevapla