Bugün şirkete geldi 'günaydın, naber nasılsın?' dedi bende iyiyim sen dedim ve bu kadar.
Arkadaşlarına anlatmasından korkmaya başladım şimdi de.
İşyerimizin çok katı kuralları var bırak Seksi ilişki yaşanırsa bile 2 tarafda kovuluyor. Cumartesi günü konsere gittik alkol vs derken maalesef bir şeyler yaşadık ama tabilki kovulma sebebi olduğunu bildiğimizden kimseye bir şey söylememek adına söz verdik. Şimdi mesajlaşırken yine işte yarım kalan işi tamamlamak isterim vs yazmış. Bende iş içerisine yansısın istemiyoru lütfen sır kalsın dedim. Oda sonsuza kadar sır kalacak bunun bilincindeyim yazmış. Sizce söyleme ihtimali?
Hanımefendi belli ki günümüz şartlarının hayli üstünde iyi bir sektör ve kurumda, iyi bir işiniz var ve bunu kaybetmekten haklı olarak korkuyorsunuz. Yazılan yorumların çoğu sığ ve alaycı olmuş hala endişelisiniz bu nedenle bir analiz yapmaya ve size yardımcı olabilecek şeyler yazmaya karar verdim.
İlk önce şunu diyeyim işyeri, iş arkadaşları ile ilişki istemiyorsa (bana göre insani ve hukuki değil tabi İstihbarat Ajanı falan değilseniz) bu demektir ki; mesai saatleri dışında bir araya gelmeyeceksiniz. Mesai arkadaşları ancak ve ancak birbirlerinden zihinsel ve fiziksel olarak hoşlanıyorlarsa mesai sonrası da birlikte olurlar. İş arkadaşın olan birinden (kan bağın yok, tercih ederek arkadaş olmamışsın, tamamen tesadüf ve fiili bir durum) kadın olsun erkek olsun ondan hoşlanmıyorsan, onu beğenmiyorsan mesaiden sonra veya izin gününde onun yanında ne işin var? Şu kadın erkek kankalık meselesini unutun böyle bir şey yok, bu doğanın kanunlarına, biyolojiye, fiziğe, kimyaya ve insan metabolizmasına ters bir durum. İşinizi kaybetmekten korkuyorsanız mesai arkadaşlarınızla ( kadın erkek fark etmez) bırakın konsere gitmeyi, içki içmeyi , camiye bile gitmeyin. Bu kadar basit, bir daha aynı hatayı yapmayın.
Gelelim endişe ettiğiniz şeye; matematiksel olarak söylemesi veya yayması %50 ihtimal olsa bile, ben buna hiç ihtimal vermiyorum çünkü kaybedeceği şey (işten atılmak) sizinkinden fazla ataerkil bir toplumda yaşadığımız için.
Ayrıca eğer yazışmalarınıza dikkat ederseniz, onun cep telefonuna kanıt, ayrıntı olacak şeyler yazmaz ve sürekli terslerseniz söylese bile inkar edebilirsiniz (gerçekte de oynaşma harici bir şey olmamış gibi diye), hatta iftiraya girer o atılır sadece. Siz bir defa kısa bir şekilde; bu olmadı, yaşanmadı, artık lafını bile duymak istemiyorum deyip kestirin atın.
Eğer size sürekli bunu söyler, işini tamamlamayı ister ve siz kabul ederseniz asıl o zaman başınıza belayı alırsınız. Tadı damağında kalırsa bunu sürekli olarak size karşı kullanır ve kölesi yapar sizi, demedi demeyin. Bu nedenle asla kabul etmeyin. Bundan sonra onunla daha seviyeli olun ve bir daha ister onla ister başkası ile aynı hataya düşmeyin. İçkiyi de ağzınızla içmeye çalışın.
Eyvallah.
ağınıza sağlık
İş yerinde alakasız şeyler yapmadığınız işinizi yaptığınız sürece kimse iş dışındaki hayatınız için sizi işten çıkartamaz... Ama karaktersiz biri ise erkek muhabbeti yaparsa iş arkadaşlarının sana bakışları değişebilir...
Siz söylersiniz o söylemez gibi. O kişi böyle soru bile sormamış olduğunu farz edersek. Biri bu sorunuzu bile görse yanlışlıkla cihazınızda, istemeden de siz söylemiş oluyorsunuz :))
Cevap
67Cevap
İki tarafın da işten atılması riski varsa söylemesi kendisine de zarar verecektir.
Kendinin de işten çıkarılacağını bile bile bunu söyleyeceğini düşünmüyorum. Sende bunu sürekli kafaya takarsan işinde başarılı olamazsın. O yüzden hiç olmamış sayarsan daha rahat olursun
bunu yapmak öyle zor ki
Anlatacak seni de işinden eder santaj yapar
Kimseye güvenme vermede pisman olacaksn
Hic bi sıır mezara kadar gitmez
aynı hatayı diğer iş yerindede yaptım ben iflah olmam ciden
Sen süzme kasarsin canim
Bu durumu bir şantaj meselesine çevirmez umarım.
onu yapacağını sanmıyorum
Umarım yapmaz.
Arkadaşlar arasında anlatacak ve onlarda patrona söyleyecek buna emin ol çünkü erkeklerin ağzı gevşektir
ama kendi de kovulur
Orası beni ilgilendirmez ama bu konu duyulacak buna emin olun hanımefendi
@F-5Ferman Seni iki kişi yapmış olamaz bence sen bir gurup çalışmasının ürünüsün
işten kovulacağı riskini göze alacğaınıu sanmam çünkü gerçetken borcu falanda var epey
Arkadaşlarına söylerse zaten kendide zarar görür anlatırsa da karaktersiz olduğunu belli eder ayrıca senin adın çıkar
adım baya baya çıkar işten kovulurum falan üff
Umarım söylemez
Söylemez umarım
Diyelim ki o işten çıktı ve aranız bozuldu. Sana zarar vermek için söyler. Yarım kalan iş nedir? Bu arada yazılı kanıt verme eline
haklısn instagramda yarım kalan iş falan dedi ama sonuçta yarım kalan başka işte olabilir seks adı altında bir şey demedik, işten çıkacağını sanmam
İstifa eder, kovulur, evlenir, hiç kimse ömür boyu aynı yerde kalmaz. Sen sen olur, aynı iş yeri, aynı apartman, aynı sokak, aynı mahalleden biri ile bu tür ilişkiye girme. seks nasıl yarım kalır? Girmedi mi içine?
yok sarhoştu ve adam akıllı bişey yapamadık ama bence iyi de oldu
Yolu mu bulamadı? Yazık? Neler yaptınız?
valla ayrıntılar bendede yok :D
Valla bıktım bu postları görmekten yaşamasaydınız napalim şimdi
burası KS ve soru sorup akıl alıyoruz
Açıklanması durumunda ikinizin de işten çıkarılma ihtimaliniz olduğu için söyleyeceğini sanmıyorum
ama arkadaşlarına söyleyebilir, o da bakış açılarını değiştirebilir
Söylesin âmk neyinden korkuyorsun kızım. Özelini dökecekse sîktir olup gidebilir.
işten çıkmak istemiyorum
böyle şantaj yapabilir oyuzden korktugunu belli etme çünkü o da kovulur yani
Kovulmaz yksk unvani varsa
Kadin kasar oldu icin kovabilirler
yok söylemedim allahtan
Dedikodu yayılır ve herkes bilmiyormuş gibi davranır
ya evet evet :(
Söylerse kendi de atılacak, sence söyler mi?
ama arkadaşlarına söyler
devam ederseniz patlar böyle bir olay satışta patlamıştı
yok devam edeciğini sanmıyorum, hatta asla
ama demiş yarım kalanı tamamlayalım :) emin ol peşini bırakmaz sen kesmezsen önünü
kesicem tabiki kesinlikle
satışta mısınız
hayır
hımmm ist?
anlatıcak :D
Herkese ballandıra ballandıra anlatacak. Heryerde meveyi s k t i m diye gezezecek.
saçmalama istersen
Gerçek bu ama
İş ortamı çok tehlikeli.. Yarın öbür gün aranız bozulursa vs. dedikodunu yapmaz umarım.
İş yerinde yaşamamışınız ki. ( ipin ucunu verdin )
Kiminle olduğunuza dikkat edin kimseye de güvenmeyin
Gevşek birir ise söyler, Aklı başında biriyse kendide kovulacağı için gidipte söylemez herhalde.
İşten kovulmak onun içinde önemlidir muhtemelen, söylermi bunu birazda karakteri belirler
önemli evet, 5 senelik eleman.
Çenesini tutar o zaman, ama arkadaşına vs sır vermeye kalkaz umarım
ayy inşallah
Bu korkuların sürekli hale gelecek artık, her davranışından birşeyler çıkaracaksın.
Çoktan anlatmıştır kankalarına şöyle yaptım böyle yaptım diye
Eğer söylerse kendisine de zararı olacağından bence söylemez
Kurumsal bir firmadami calisiyorsunuz yani maas vs iyimi yok askari ucretliyse umursamaz her firsati dener
kurumsal
Iyimi kazaniyorsunuz
Anlatir haberin olsun
Sen sen ol bu strestle yaşayacağına, sen resti çek yoksa çok başını ağrıtır.
yok çoktan çeektim ölsem bidaha gitmem
yok be
haklısın o yüzden hiçbir şey olmamış gibi davranacağım
bence söylemez ama çok veregen isen erkelere söyler
veregen nedir anlamadım
yani altına yatmaya müsait olan kadın
Dışarda istediğini yap senin seks ime neden karışır
Söyler hatta bunu tekrar tekrar yapmak için seni tehdit etcek sen istemesende
kişiye göre değişir ben kızlar kadınlar anlatır diye iş yerinden teklifleri geri çevirdim
Söyler
Eğer tehdit etmeye, tekrar istemeye başlarsa hayatıma birini aldım falan yap, işten çıkarılmaktan korktuğunu anlarsa bunu tehdit olarak kullanır.
Erkekler genel olarak söyler yapmasa bile
evet bende ondan korkuyordum
Umarım çenesini tutar
umarım
Söylemese bile başını ağrıtacak gibi görünüyor
öff sorma bırakmaz peşimi herhalde
Evet tam olarak onu demeye çalıştım, karakteri bilmiyorum ama çirkinleşebilir bile
istediğini alamayınca belki ama umarım dediğimiz gibi olmaz
Bol şans diliyorum o zaman sana
Sökemez an istiyormusun?
istemiyorum daha da biraraya gelmem
İşten çıkarılmayı göze almaz bence
bencede , yani arkadaşlarına söylese arkadaşları yaysa her türlü kovuluruz
Tabii , ama rahat bırakacağını da düşünmüyorum
valal yiyorsa bırakmasın
Rahat bırakmaz derken sürekli konuyu açıp ister hoşuna gitmiştir
Anlatabilir zor durum
Tam seks olmadj yani
sarhoş oldu da o yüzden evet olmadı
demeyecek biri aslıında
Niyetin varsa diyetini düşünme
İyi halt yedin
Devam etsin diye soyleyecegibi sanmam
İşiniz nedir acaba sektor vs
ayrıntı vermek istemiyorum
Hangi sektör onu söyle 😅
seks yapacak başkası kalmadı da onla yaptın ki
alkol :(
G*tü başı dağıtacak kadar içmeyecektin sorumsuzca başka iş bak kendine söylemese bile bu tedirginlikle rahat edemezsin
orası öyle zaten
Kanıtı yoksa bisi olmaz
Kimle seks yaptığınızda niye karışıyor bu adamlar
Oda aynı gemide neden söylesin
Artık bunu düşünmek kimseye bir şey Kazandırmaz
O da aynı yerde çalışıyor sonuçta
Niye yarim kaldi sjsjsjs
Soyleme ihtimali yok da ustune cikip icine girmeyeceginin garantisi yok
İyi öpüştün mü
Bence yapma o an öyle kalsın
Söyleyemez o da sutlanir
Kişiliği nasıl biri
aslında oldukça düzgün idi
Yarım kalan iş ne yarımmi skistiniz
Söylemez kendi de g*te gelir çünkü
arkadaşlarına falan bahsederse o da sıkıntı, hepsi de ağzı laf yapıyor baya çünkü
Bahsederse ağzı laf yapmasi sıkıntı değil asıl sıkıntı senin adın çıkmış oluyor en baştan. Hicbir sey bilmeden der veya demez diyemeyiz ama çevresinin davranışlarına vs bak değişim varsa anlatmıştır.
doğruu haklısın sanmıyorum diyeceğini ama belli de olmaz
Bir de bu peşine düşecek gibi dahasini isteyecek gibi geliyor. Yarım kalanı tamamlamak demesi?
aynen onu bende farkettim ama dahasını unutsun çoktan
Söyler bence
Sen işine elveda de şimdiden
İş yerinde zi. kiş olmazsa sorun olmaz
Her iş yeri öyle zaten
Risk almaya değerse devam
Kendi arkadaşlarına söyler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?