AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Herkes her şeyi isteye bilir. Herkesin kendi tercihi yaşayacak olan kendisi
Nasilki o hicbir sey yasamamis birini istiyorsa senin istemende normal
Erkeğin penisine bakıp anlayamayacağına göre yalana kurban gideceksin.
Soyle ki;
Ben de senin gibiydim, ta ki erkek arkadasimla tanisana kadar. Inan ne hissettigini cook iyi anliyorum cunku ben de bakir birisini istiyordum. Ama esin olacak kisinin seninle tanismadan once de bir hayati olmus olacak ve sen buna maalesef bir sey diyemiyorsun. Ve zamanla seni sevdigini gorunce o cok bir problem olmuyor. Yani en azindan benim icin olmadi. Cunku baskasinin gecmisine bir sey diyemem, hakkim yok. Bu isler biraz nasip.
Niye anormal olsun kim ister ki aksini allah aşkına zaten doğru olanıda bu allah herkesin gönlüne göre versin
işin zor, ama tabii ki adilane şekli böyle olmalı; kim ne ise diğeri de öyle olmalı. işin zor diyorum, çünkü iki cinsiyetten de birşeyler yaşamamız az bulursun artık. tabii sanırım bu anlamda erkek sayısı çok daha azdır
Normal umarım bunu söyleyebilecek dürüst birini bulursun.
Yani Hiç Girmemiş Olsa Daha İyi Namuslu Edepli Olur Ama Girdiyse bile seninle evlenince Hiçbir kıza kadına bir daha dokunmazsa sorun değil önemli olan bir daha yapmamak
bu en doğal hakkındır ki öylede olması gerek ama içine etmişlerdir bu durumun
halbuki tertemiz birinin olmak ne kadar güzel bir şey olurdu
kalmadıı bütün değerlerin icine sçtılarr artık biryle olmamışa mal l gözüyle bakıyorlar
yadırgıyorlarr
Hayır en doğal hakkın. Ben de senin gibiyim. Sınırlarını sağlam belirlersen tereddüt yaşamazsın.
Tabiki normal ama insanları bilemiyoruz maalesef insanlar çok yalancı
Yani kendi açımdan bakarsam düşünsene millette yatıp kalkmış sıra sana gelmiş gibi 🙄
İlşki yaşamadan evleneceksen bu isteme hakkın olabilir amaaaaaa iki tecrübesizle o cinsellik sizi mutlu edermi bilemem.🙂
Ömür boyu tecrübesiz olmayacak herhalde. Günü birlik, tek gecelik ilişki yaşamayacak, yol arkadaşı dediği eşiyle bir ömür niyeti var. E başta acemilik yaşarlar ikisi de. Sonra beraber harama bulaşmadan öğrenirler. Kısa vadede ilk başta mutlu (?) olmamayı düşünseler de uzun vadede net mutlular. Şaşmaz.
@anonimdekim tecrübe bişeyleri kendin öğrenerek oluşmaz, başkalarından öğrendiklerin ya da başkalarının sana kattığıyla öğrenilir ayrıca senin düşüncen sende kalsın benim düşüncem değişmez yorumun altına yorum yapma
Gayet normal bir şey. Bende evleneceğim kadının ilki olmak isterdim. Evleneceğim kadının ilişkiye girmiş olmasını istemezdim.
Sen öyle misin
Sende hiç ilişki yaşamadıysan normal ama yaşadıysan anormal
Çok normal çok haklısın sakin diğer erkekle evlenme. Erkekler her bk yiyip bakire genç kız istiyor rezil onlar
Erkekler her bk yedikten sonra 30 yaşına gelip genç erkek eli değmemiş istiyor tam dayaklık bunlar reziler. Bu yüzden kendinizi kocanıza saklamayın yapmayın bu hatayı ve her erkek aldatıyor
Aynen öyle. Kadınların cinsel isteği yok sanıyorlar resmen. Kadın dayanabilirmişte erkek dayanamazmış? Bir bizim ülkelerde böyle nedense… o zaman frijit biriyle evlenince de kadınlar neden bu kadar isteksiz diye konu açmasınlar. En başta kendileri öyle olmasını istiyorlardı çünkü.
Tecrübesiz kadın isterler tecrübesiz diye sonra Türk kadını tecrübesiz korkak derler kızlara küçük yaşta cinseliği kötü ayıp göstertiyorlar korkuyorlar namussus olacam sanıyorlar
Haklısın evet çok ilginç geliyor bana hiç cinsel isteği olmayıp erkeklere normal görenler. Evlenince bir anda mı isteklenecekler? İlginç bir toplumda yaşıyoruz.
Bunu hiç düşünmedim ama herkesin karşısına kendi gibi insanlar çıkacağına inanıyorum
Ee bunu istemek hakkın zaten bacım anormal olan nedir tek isteyen sen değilsin üstelik
En doğrusu
Seni ilgilendirmez ki onun geçmişte ne yaşadığı. Bence hiç sorma bile duymak istemediğin şeyleri duyarsın belki
Benden bakire isterim. Evlenmek artık mucize. En azından el değmemiş elden birisiyle olmak isterim.
Selam Bu Senin En Doğal Hakkın dır . Yanlız Yalan Konuşmayan Düzgün Dürüst Güvenilir Benim Gibi Birini Bulabilirsen Ne Mutlu Sana
Erkek için bulman zor erkeler 15-16 da en kötüsü eskortla genel evle halleder yani istediğin imkansız günümüzde
Değil bende geçmişinde iliski olmuş birini istemem çünkü benimde olmadı
Aynı görüşteyim bunca yıl kendimi erkek olmama rağmen elime fırsatlar geçmesine rağmen eşime sakladım. Umarım eşimde aynı şeyi yapıyordur :)
anormal degil ama bence iliskiye girmis tecrübeli olsun
anormal değil sen bakire isen bakır olmasini istemen normal
Hayır değil. Ben de senin gibi düşünüyorum. Karşımdaki kişi benim gibi olsun isterim.
Benim için yaşayadabilir çünkü evlenince ilk defa görmüs hanzo gibi davranmasını istemem nazik ve kibar olmalılar 😂
Bulursun aşk var bakir erkekler Müslüman ortamlarda
Bu gayet normal bir durum kendin gibi birini istiyorsun bu normal olmalı.
Benim için önemi yok aksine tecrübe iyidir. Daha önce biriyle sevişip sevişmemesine gelene kadar bir sürü şey var
Haklısın, ilişki yaşamamış olanların en dığal isteği ve hakkı
Merak etme sen rahat ol Kuran da da geciyor ztn temiz kadinlara temiz erkekler diye o yuzden esinde senin gibi olur 😉
Nasil temiz erkege temiz kadinmi denk geliyo
Evet kuranda birbebir gecen bir ayet bu
Maalesef erkekte ilişkiye girmemiş erkek çok zor ben vardım artık bende yokum
Nerde ya konustugum ki eski sevgilisi ile tuvalette sevişmiş (cinsel birliktelik olmamış ama) ondan sonrada temiz isterim diyor.
Tercihindir ama o kadarda hor görme birgün sende ilişkiye girmiş olacaksın bu sana kirlenmek gibi mi geliyor. Adam belki daha önce evlenip boşanmıştır
Sevişecek kız bulsa elek gibi delecek çok erkek var, 20 yaşındaydım fırsatını bulduğum an yapmıştım. Bulamamaktan dolayı bakir çok erkek var. Bence ilişki sayısı sınırlı sayıda olan erkek bulursan öpüp başına koy. En kötüsü de hayat kadınlarıyla deneyim kazananlar öyle adamların kendine saygısı yok. Uzak durman gerekir.
Firsatini buldugum an yapmistim diyor bide marifetmis gibi:d klasik tc erkegi iste iliskiye girmis olmayi bi halt zannediyor yazik
Arzularım vardı denk getirdim yaptım.
Kendimi niye sıkayım geç evleneceğim o zaman kadar yapmasamıydım
Umarim senin gibiler benden uzak olur 5 dakikalik zevk icin birileriyle yatiyorlar ve sonra evlenebiliyorlar. Korkunc.
İnsanları yadırgarsan daima yadırganırsın. Kimseyi ayıplamak senin tekelinde değil.
Zira tek günah zina da değil.
Boşsun
Normal bende öyle isterim ama nasipte kısmette ne var bilemeyiz sadece gönülden geçeni söylüyorum
İstemek anormal değil, bunun gerceklesecegine inanman anormal.
Kendin gibi birisini istemen oldukça normal, aksini istesen saçma olurdu.
Bende aynı durumdayım. Benim ilkim olacak insanın bende ilki olmayı isterim. Bir de önceki kadınlarla bir yaşanmışlık var sonuçta illaki izleri kalmıştır.
Sen kendin öyleysem normal öyle birini istmen ama öyle zor bulursun bundevlrde
En doğal hakkın sonuçta senin hayatın senin seçimlerin
Çok haklısın 😎
Ben de hiç ilişki yaşamadım ben de öyle birini istiyorum
Gerçekten doğru söyleyen birini bulursan isteyebilirsin benim için bir sakıncası yok. 😏
Bu çok normal ve olması gereken olsa da günümüzde kız bile bulmak zor, erkeği çok daha zor neredeyse imkansız
Hemfikirim sizle
@mimarist_34 hemfikir olmak neyi değiştirir ki. Sen mesela öyle misin
Kendim ilişki yaşadığım için bakire aramam ne kadar doğru olabilir ki. İnsan kimi sevip isteyecegini seçemez. Kendisi olduğu için istemelisin.
@mimarist_34 zaten önce gönül kaymalı
Sonra başka yerler kayar 😄👍 haklısın :)
@mimarist_34 😂yaş dogru mu ve o foto sana mı ait gerçekten
İkisine de evet 😄 neden bu kadar şaşırdın ki😂
@mimarist_34 şaşırmak değil de burada çoğu fake ya da çok gizli takıldığı için sordum. Son olarak neden soyunuk foto kullanıyor burada sizler?
Soyunuk koysam burada linç yerdim. Gayet normal bence :))
@mimarist_34 soyunuk işte. Üstünde kıyafet yok illa alt mi olmali
Soyunuk alt bence. O da olsa ortalık yıkılır 😄😂
@mimarist_34 yok daha neler, o kadarı fazla🙄
Bence de fazla olur 😄😅
normal tabi erkekler onca ilsikyie girdikleri halde bakire istiyor ben bakire oldugum icin istememiz cok normal ama bakirede yok galiba
Evet çok normal bizim dinimzde de öyledir.
Arkadaşım haklısın böyle istemekte ama cidden çok cahilsin aksi yönde yorum yapanlara verdiğin cevaplar aşırı derece de cahilce yen bu cahilliğini
Ben de öyle isterim sevdiğim adamın kimsenin koynuna girmemesini edepli , ahlaklı , temiz..
Aynı şekilde bir kızın geçmişte erkekle herhangi bir şekilde yakınlaştığını bilmek aşırı soğutucu o yüzden uzak duruyorum bile karşı cinsten
Öyle birini bulman zor olacak pirinçin içinde beyaz taş aramak gibi
öyle bir erkek artık olmadığı için vazgeçmiyorsun. sadakatlı olsa yeter diyorsun.
öyle bir erkek artık olmadığı için vazgeçiyorsun olacaktı
Sen sorun etmiyorsun o zaman
Bu tür şeyler kendini üzmekten öteye gitmez. Bence rahat davran
Knk bende öyleyim bence haklısın
bence ilişkiye girmemiş tecrübesiz bir erkek seni de memnun edemeyecektir. karar senin.
Bence çok güzel bidüşünce keşke herkes senin gibi olsa ülkemizde zina kalmaz bende herseyi eşimle yaşamak istiyorum Allah gönlümüze göre versin hayırlısı bakalim
İstemen gayet normal ve hakkın da ama öyle bir erkek kaldı mı? O muamma işte :)
Sen kendinş sakınmışsan kendini sakınmış birisini istemem normal. Ben de öyle olsun isterdim
Bende öyleyim seni cok iyi anliyorum
aynn bende