Evleneceğim kişinin hiç ilişkiye girmemiş olmasını istemem anormal mi?

Herkesin kendi fikri saygi cercevesinde yazin fikirlerinizi lutfen uzmeyin beni 🥺 ben sadece kendim de hic iliskiye girmedigim icin karsimdakinin de girmemis olmasini istiyorum. sanki iliskiye girmis biriyle evlensem igrenecekmisim gibi geliyor. yani o kisiden soguyorum iliski yasadigini soylediginde. Benim gibi olan var mi🥺
Evleneceğim kişinin hiç ilişkiye girmemiş olmasını istemem anormal mi?
Cevapla