Neden sohbet edemiyorsunuz, konu neden hep sekse geliyor?

siz erkekler neden normal sohbet den bi habersiniz gercekten merak ediyorum kimseyle iki sohbet muhabbet etmeyelim mi yani insanlara mesaj atarken ne soylesem hem yalan olmaz hemde konu seks e gelmez diye dusunmekden kafam patladi artik en ufak bisey de hemen konu seks e donuyo ya dunya seks den ibaret degil ki neyini anlayamadiniz el kadar malafat la ortada kalmis gibi her onunuze gelene asılmakdan bikmadiniz mi artik herkesi engellemekden sıkıldım artik insan insana seks disinda da lazimdir bi kafa dagitirsiniz bi sohbet edersiniz bi akil verirsiniz gercekten artik migdemi bulandiriyorsunuz su dunya uzerinde normal insan yok diye dusunmeye basladim artik çok kötüsün
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaslar ozellikle erkekler genelleme yapmiyorum o anlik sinirle ve cigrindan cikmis insanlar yuzunden cildirmakla mesgul oldugum icin ancak bu kadar yazip toplaya bildim bunu yapmayanlar ustune alinmasin ve konuya odaklansin lutfen
Neden sohbet edemiyorsunuz, konu neden hep sekse geliyor?
Cevapla