İnşaat şirketinde muhasebeci olarak çalışıyorum. 2 aydır patronum ofisini ayırdı ve onun yanına geçtim, sadece ikimiz oluyoruz ofisinde. Evli ve çocuğu var ama eşiyle büyük sorunları var. Zamanla birbirimizin sırdaşı gibi olduk, iyi anlaşıyoruz, yakınız vs derken bir şeyler yaşamaya başladık. Bu bi rutine dönüştü ve giderek dozu arttı. Geçen gün içime girdi ve kan gelince çok şaşırdı, ben de bekaretimi korumuştum bugüne kadar. Patronum benden 17 yaş büyük. Aramızda sevgi, gelecek falan yok sadece bunu yaşıyoruz. Birkaç ay sonra işten çıkacağım ve hayatıma devam edeceğim.
Sorum şu; ben ileride evlenirken bunu nasıl açıklayacağım aşık olduğum kişiye?
Sorum şu; ben ileride evlenirken bunu nasıl açıklayacağım aşık olduğum kişiye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer