İlk seksimi patronumla yaşadım, ileride bunu eşime nasıl açıklayacağım?

23 yaşındayım, patronum 40 yaşında evli ve çocuğu var. Ofiste baş başa çalışıyoruz. Yüzeysel şeyler yaşıyorduk ama geçen gün içime girdi ve kan geldi. Bekaretim bozuldu yani. İleride evleneceğim kişiye bunu nasıl anlatabilirim? Sevgilimle oldu desem uzun bir ilişkimde olmadı ya detay isterse ve inanmazsa?
İlk seksimi patronumla yaşadım, ileride bunu eşime nasıl açıklayacağım?
Cevapla