Erkekler cinsellik yaşamayınca ihtiyaç ama diyorlar, cinsellik yaşayınca da direkt kaçıyorlar, neden?

Birlikte olmasak kezban olunca da birdaha ne arıyorsunuz ne soruyorsunuz. Demekki flörtle ilişki yaşanmamalı hatta sevgiliylede yaşanmamalı. Bence kezban kızlar haklı. Kızlar haklı mısınız sizce? Yani Türk erkeği kadar istekli ve doyumsuz erkek başka ülkede yoktur. Seks bitince direkt kaçıyorlar. f*ck kavramı zaten yok bile onlar için. Onu bile beceremiyorlar.
Erkekler cinsellik yaşamayınca ihtiyaç ama diyorlar, cinsellik yaşayınca da direkt kaçıyorlar, neden?
Cevapla