Sevgiliyle cinsellik kategorisi içerisinde ki bazı şeyleri yaşamak sizce basitlik mi?

Toplumun dayatmaları , bekaret, aile yetiştirmesi , kişinin mizacı duygusal hassasiyeti derken bunların içerisine çakıldım kaldım. 26 yaşındayım ve bugüne kadar ne sevişme ne o kaba tabirle elleşme olayları hatta öpüşme bile çok sınırlı oldu. Bekaretimi korumak istedim. Erkeklerden olan ilişkilerden kadınlara davranış biçimlerinden midem bulanıyordu. Doğru düzgün hayatıma insan almadım çok seçici oldum. Şimdi erkek arkadaşım var ve seks olayı olmadan ufak tefek şeyler yaşıyoruz. Onun da yaşı 27 ve bu mevzuları konuştuk bana karşı anlayışlı. ciddiyete dökmeden yaşamak istemiyorum. Bazen seks yapmak istiyorum ama yapamıyorum. Sonrasında yaşayacağım pişmanlık , üzüntü , yatak arkadaşı gibi hissetme hali ki (seks olmadan yaşadığımda bile bunu hissediyorum ) bu sebeplerden ötürü yapmıyorum. Çünkü çok hassas ve sevginin kendisine aşık bir insanım. Oldu ki evlenmedik ya da başka bir şey oldu kendimi hiç affetmem ve çok basit bir kız olarak görürüm. Şimdi bile eski o masum kız nerede hani bu sen misin diyorum... Kendimi çok geç keşfettim. Mastürbasyon denilen olaydan bir haberdim. Hala daha yapmıyorum. Ne doğru ne yanlış bilmiyorum. Dün yanıma kalmaya geldi ve 10 günden beri görüşmüyorduk. Sohbet bile edemeden sevişmekten resmen gece öyle geçti. Kötü hissettim kendimi. Yatak arkadaşı gibi.. Neyi paylaşacağız ki böyle sadece yatağı mı :( Ne yapacağımı bilemiyorum. Tavsiye de bulunur musunuz?
Sevgiliyle cinsellik kategorisi içerisinde ki bazı şeyleri yaşamak sizce basitlik mi?
Cevapla