Az önce flörtümle evlilik öncesi Cinsellik yaşamak istemiyorum dedim diye bana rahibe ve Kezban dedi.
Erkekler neden bu kadar kırıcısınız?
Erkekler neden bu kadar kırıcısınız?
Yapma... Seni kullanmak istiyor ondan sonra evlenmek isteyecegi zaman da hicbirsey yasamamis olsununu ariyor okuzler. Birak kanka boylelerini birak sevgini deger vermeni bile haketmiyorlar. Sen seviyorum dersin ama seni mutlaka punduna getirir haberin olsun. Sen su anda koklanmamis bir gülsün degerini bil
Karşındaki insan önce senin karar ve seçimlerine saygı göstermeli bu seni bence daha yüce ya da daha kotu yapmaz, sen olursun ve akıllı ve karekterli bir kadın olarak istediğini ortaya koymuş olursun
Cevap
27Cevap
Öyle kızmı kaldı önden yapmyan arkadan yapıyor oran sayılmaz anlaşılmıyor tabıkı ora bolu Tuneli oldu elime erkek eli değmedi diye kocaya gıdıyorlar
Kaldı merak etme
Öyle diyen erkekten uzak durun. Ben olsam konuşmayı keserdim.
Bende öyle yaptım
O senin flortunun düşüncesi herkez öyle değil senin evlilik öncesi ilişki yaşamaman onun işine çıkarına gelmemistirki zaten dogrusuda bu senin dusuncen
Tabikide kezban değil illah sevgilisin diye cinsel ilişkiye girmek zorunda değilsiniz
O cümleyi kuran sevgili öküzün önde gideni. Kararına saygı duymalı kesinlikle
Hayir korkuyor olabilir cani yaniyordur jinekolaga gitmeli
Sen haklisin, o picc her kizi kendi anasi gibi kasar saniyor
Kadinlarin degeri kalmadi kardes senlik degil durum.
Ne alakasi var? Istemiyorum ve yapmam. Tercih benim tercihim.
Ne alaka? Ben tam tersi cinsellik yaşamayan biriyle evlenmek istiyorum.
Yo saglam kiz oluyor çünkü yasiyanla evlenmiyilar tekmeyi atiyolar
Sen doğru olanı yapıyorsun boşver kim ne derse desin
Yol ver gitsin amacı başka
Bende öyle yaptım
Namuslu olur oda erkeklerin işine gelmez
Genellemesek güzel olurdu 👍
Sen de baskı oluşturup kararını değiştirmek istiyor taktik bu s2şmek için
Bakir değilse ne olayım
Erkek mi
Evet shwjjwjwjwjs
Eli kız eline değmemiştir onun.
Yok daha önce ilişkileri olmuş. Kendisi bunu ilk başta itiraf etmedi ama neyse
Bas nikahı istediğini yap deseydin
Öyle kolay değil bu işler.
istediğini alamayınca kırıcı olur
Kendisinin ne olduğunu sorsaydın
Hayir temizden birisi oluyor
Buna saygı duymayacak adamla işin olmasın...
Terbiyesizlik etmiş...
Yoo ne alakası var
Bana öylesin dedi
Teşekkür ederim
Bazı dangalaklar cinsel obje olarak görüyor
Bitirdim zaten.
Reelde hiç görüşmedik ama mesajda zorladı evet
İstemiyorum teşekkür ederim
Tam tersi bence
Haklı derken?
Ben günah olduğu için istemiyorum
Hayır diyen kezbandır
Bence sen doğru olanı yapmışın kezban olan o
Kalite kontrölsüz olmaz
Saygı duymak lazım
Hayır olmaz
Yapanlar Kezban bunu bil sadece kullanılıyor
Saygı duyulur
Ahlaklı olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?