Cinsellik yaşamadığım için aldatıldım. Hala duyduğum bir sevgi var ama her ne kadar istemesem de bunu. Affetsem hata mı olur?

Cinsellik yaşamadığım için sevgilim tarafından aldatıldım. Affetsem hata mı olur?
Cinsellik yaşamadığım için aldatıldım. Hala duyduğum bir sevgi var ama her ne kadar istemesem de bunu. Affetsem hata mı olur?
Cevapla