Aitlik duygusu oluşumundaki en önemli 2 faktördür sevmek ve Sevişmek... kişiden kişiye farklılık gösteren.. sizde hangisi öne çıkar, ağır basar. tenle birleştiğiniz zaman mı ait hissedersiniz kalple birleştiğiniz zaman mı?
Sevdiğinizde mi seviştiğinizde mi daha çok ait hissedersiniz?
Kadınlar severek bağ kurar ait hisseder Erkekler genelde seks ile bunu perçinler ( hepsi değil tabii ki) Ben sevdiğim adama aidim diyorsam bu hem sevdiğim hem seviştiğim içindir. İkisi de aidiyet hissini arttırır bende.
Selam Tabii ki sevdiğimi daha çok ait hissederim ve şöyle bir durum var benim seviştiğim kişiyle sevdiğim kişi ayrı olmaz ikisi aynı kişidir sevmediğin biriyle sevişmem. Bence herkes bunu tatmalı diye düşünüyorum çünkü eminim duygusal bağ olmadan da seks yapılabileceğini savunan birisi sevdiği insan ile ilişkiye girme şansını bir kez Yakalasa ondan sonra bir daha sadece ilişkiye girmek için birileri ilişkiye girmez. #perso
Tabii ki sevdiğimde daha çok hissederim zaten sevgi her şeyi fazlası ile getirir şimdi birçok insan herhangi bir beklenti olmadan ya da hemen sevdiğini düşünerek cinsel birliktelik yaşıyor daha sonrasında da pişmanlıklar meydana giriyor