Evlendiğiniz de her zaman aynı kişiyle ilişkiye girmekten sıkılmaz mısınız?

Evli değilim ama merak ediyorum hep aynı kişiyle ilişkiye girmek sıkıcı olmaz mıydı ben olsam sıkılırdım eşimi sevsem bile...
Güncellemeler
+1 yıl
Bazi kişiler gerçekten saçmalamış ben asla aldatmam ya da evliyken başka birisiyle ilişkiye de girmem helalim olan insanla yaşarım herşeyi ama hep aynı şeyleri yaşamak Bi süre sonra sıkıcı olur zaten aldatmalar da bu yüzden olmuyor mu?
Evlendiğiniz de her zaman aynı kişiyle ilişkiye girmekten sıkılmaz mısınız?
Cevapla