Bir adamla sadece öpüştük ve bana oral yaptı, başka ilişkim olmadı. Kocama karşı vicdan yapıyorum, ne yapsam telafi ederim?

Biz nisanliyken eşim bir ara yanımda kixlara bakıyordu açık açık bunun kavgasını falan yaptık ama sonra benleyken çok yapmamaya başladı bende sinirim gecmemisti evlilik arefesinde sayılır yani 3 hafta önce falan bir tanidigimla bunları yaşadım biraz intikam gibi bişey oldu ama sonra baktimki bizimki ciddi manada kendini toparladı yani biraz vicdan yapmaya başladım ona söylemek tabiki en doğrusu ama söylemem onun dışında ne yapsam hakkını atarım üstümden
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili kardeşlerim hepimiz sütten çıkmış ak kaşık olmak isteriz ama değilizdir o yüzden durumumu anlayıp hata yaptıktan sonraki pişmanlığı odaklanıp yorum atarsanız çok daha mantıklı olur, bana size ihanet etmişim gibi kırık ozguvenle saydirmaniza gerek yok
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar baştan da oma söylemicem demiştim zaten ona soyle demeniz zaman kaybı sadece, derman yine kendi içimde bir tane kaçamak hakkı verdim ona böyle diyince kalbim rahatladı
Bir adamla sadece öpüştük ve bana oral yaptı, başka ilişkim olmadı. Kocama karşı vicdan yapıyorum, ne yapsam telafi ederim?
Cevapla