Dün ilk defa birlikte olduk ve sevgilim bana "Ölü balık gibi yatma" dedi. Nasıl tepki vermeliyim?

dun ilk defa birlikte olduk ve ben daha once de cok yasayan biri degildim. opusmeyi bilmem ve pek sevmem de ama elimden geldigi kadar becerebildigim kadar karsilik vermeye calisiyordum. bugun bana ‘sana opusmeyi ogreticem bir daha opusurken olu balik gibi yatma’ dedi. ilk defa bir lafina bu kadar aliniyorum onu cok seviyorum cok iyi bir insan ama bir daha asla onunla yapmak istemiyorum 😞😞 sizce gereksiz alinganlik mi yapiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
ayrildim arkadaslar. gorusleriniz icin tesekkurler. onu cok seviyorum ama bunun altindan kalkamam
Dün ilk defa birlikte olduk ve sevgilim bana "Ölü balık gibi yatma" dedi. Nasıl tepki vermeliyim?
Cevapla