Nişanlım aseksüel olduğunu itiraf etti, ne yapmalıyım ben?

Çok kötüyüm ne yapacağımı bilmiyorum. Arkdaslar 2 yıldır beraberiz aseksüel olduğunu dün gece itiraf etti. Whatsappta normal konuşuyorduk sana bir şey anlatmam gerekiyor dedi ve upuzun mesaj atti ergenlik döneminde fark etmiş. Biz ilişkiye hiç girmedik evlenmeden zaten düşünmüyordum , o yüzden hiç fark etmedim Tedavisi yok mu? Ne yapacağım? Onu çok seviyorum , cinsellikten dolayı onu nasıl bırakırım 😟😟😟Ama anne olmak istiyorum Belki cinsel arzularımi onun için görmezden gelirim ama çocuk nasıl olacak. Doktora gitmeyi mi önersem?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar anne olmak istediğimi nikâha bağlayan olmuş kaldı ki evliliği anne olmak için istesem de bu kimseyi ilgilendirmez bazı değer yargılarını yavaş yavaş yitirmeye çalışmışsiniz. Normal olan şeyi anormalmiş gibi gösteren kesim var. Ve çocuk yapmak bir süreç ister bir kerede çocuk olmuyor. Aseksüel olmasına ayrı üzülüyorum , bana 2 yıldır yalan söylemesine kızıyorum. Yaşadığım duyguların tarifi yok. kalbim aklıma yeni düşüyor bekleyeceğim biraz... tşkler yorumunuz için
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ayrıldık , yeni gelişmeler oldu. Suçlu ben oldum. İnanılmaz bir şey nişanı attım. Mesele cinsellik falan da değil yalan söylemesine tepki gösteriyorum bana bunu bahane etme diyor yazık emegime yıllarıma. Kimseyi sevmeyin hayır yok erkeklerden
Nişanlım aseksüel olduğunu itiraf etti, ne yapmalıyım ben?
Cevapla