
Partnerinizin eşcinsel olduğunu öğrenseniz ne yapardınız 🤔

Partnerinizin eşcinsel olduğunu öğrenseniz ne yapardınız 🤔
Bu, benim için büyük bir sürpriz olurdu ama sonuçta herkesin kendi yönelimi var. Eğer bana karşı dürüst olmuşsa, en azından açık ve samimi davrandığı için saygı duyarım. Tabii ki ilişkiyi devam ettirmek mümkün olmaz, çünkü karşılıklı çekim önemli. Ama kötü hissettirmek, yargılamak da saçma olur.
Cevap
2Cevap
Hoşuma giderdi ama eşcinsel kadının benimle ne işi olur ki, biseksüel olmasını mı kastediyorsun acaba
Eşcinsel sanki daha çok sadece kendi cinsine ilgi duyan, biseksüel ise her iki cinse de ilgi duyan
Gerek yok ya, yarın tekrar sorarsınız 🙂
Eski sevgilim biseksüel çıktı, zaten ayrılacaktım o yüzden çok da umrumda olmadı. Ama asla biseksüel biriyle sevgili olmam.
Onu paylaşamayacağımı.. Buna dikkat ederek benimle devam edebilecekse, ilişkimize devam etmeyi teklif ederdim..
Biseks ilişkim oldu zaten geçmişte evet ama tek partnerleydim yine ihanet asla olmadı. Şuna tercih etmem.
"Benimle ne işin var o zaman adam?" diye sorardım.
Zaten beni akıllısı bulmaz
Boşarım napcam, eziyet çekmesini istemem
Daha sert si. kip ayrılırım
Kriz geçiririm
Bilmem gülerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?