Eşim gurur yapıyor inatlaşıyor bende misilleme yapıyorum yanlış mı yapıyorum?

Hep benden bekliyo ben el atıcam uyarıcam okşıcam yalıcam vs bi krizde o yapmıyor bende inatlaşıyorum ilişkiye yaklaşmıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada yaşım 30
Fikri olan sadece bir hanımefendi mi
Eşim gurur yapıyor inatlaşıyor bende misilleme yapıyorum yanlış mı yapıyorum?
Cevapla