Fikri olan sadece bir hanımefendi mi
Eşim gurur yapıyor inatlaşıyor bende misilleme yapıyorum yanlış mı yapıyorum?
Fikri olan sadece bir hanımefendi mi
Birbirinizden sogursunuz inatlaşma konuş onunla anlat derdini
Ne demem lazım
Hep benden bekleme de. Ben de uyarilmak istiyorum diyebilirsin
Çok dedim valla ben senden bekliyorum diyo
Çok sıkıntılı bir durum 😔
Kesinlikle bazen ona kızgınlığımdan mast yağıyım firenliyom kendimi
Ben de evliyim biz de bir sıkıntı yok ama empati yapı ca zor olduğunu anlayabiliyorum
Allah tazı olsun size özelden yazayım sizden destek almak istiyorum sorumu beğenirseniz yazarım size
Beğendim
Gördüm kim olduğunuzu ama nasıl mesaj yazıcamki beceremiyor yeni üye olmuştum buraya
Gizliden çik 1 dk ben yazıyım
Mesaj gönderdim
Cevap
3Cevap
Yapsa tabi iyi olur senin açından ama bu sekikde inatlasarak daha da sıkıntıya sokmayin derim iliskinizi ;)
Peki ne oluyor sonunda
Sikiyom ne olucak
Evet
Geçmiş olsunn
Niye geçmiş oluyo
İşiniz zor işte
Aynennn
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar