Bilindiği üzere erkekler, kızlara nazaran cinsel tecrübe edinme konusunda daha aktifler. Bir çok erkek 18 yaşına girmeden ya da 18 yaşına girer girmez ilk cinsel tecrübesini yaşamak için koşa koşa malum yere gider. Hal böyleyken flört döneminde "hiç cinsel ilişki yaşamadım" diyen bir erkek size inandırıcı geliyor mu? Erkek : Bu güne kadar hiç cinsel ilişki yaşamadım. Kadın : Ayyy sahi mi? Kaldı mı senin gibi erkekler? Erkek : İçinden (hı hı kalmaz mı? doluuu)
Ben yaşamadım, şu an için yaşamayı da düşünmüyorum, her erkek iradesiz değil, nefsime uysaydım zaten 15 yaşında girerdim kız o ortamı sağlamışken ama ben pek evlenmeden o tür şeylerin herhangi bir ilişkiye yarar getirecğini düşünmüyorum ve o yüzden daha önce hiç cinsel ilişkiye girmedim, he evlenmeden girer miyim bu çok zor bana göre ancak gerçekten ileride eşim olacak kişi diyebileceğim kadınla olabilir onun dışında kimseyle düşünmem.
Böyle bir şeyle öne çıkıp övünmesene lüzum yok. Şüpheci olmasam da benim için özel bir yanı yok. Öyle veya değil, kendisinin bileceği bir şey. Bu, bir kız için de geçerli. Kimisi bir yerlerini korurken diğer her şeyi yalama yapabiliyor. En basiti; bir insan karşı cinsle konuşurken özellikle de arzuluysa ve kendine engel olamayıp rahatça konuşuyorsa, temiz olduğunu savunarak zirveye çıkmaya çalışmasın. Kişinin temiz olup olmadığını beden hareketlerine göre ölçmeyecek kadar bilinçliyiz diye umuyorum, cancağızım.
Bir erkeğin gelipte bir bayana.. benim hiç cinsel deneyimim yok demesi bile.. zaten o erkeğin cinselliği yaşamış veya yaşamamış olsa dahi henüz ne kadar cahil bir yaşta oldugunu gösterir.. kendini bilen erkek zaten böyle bir seyi söyleme geregi duymaz... Cinsellik hiç yaşamasa dahi olsa 31 çekmiştir elbet..
Yahu niye inanılması herkes yaşayacak diye bı kaide yok. Bir kadın nasıl kendini eşine saklıyor ise erkek de saklayabilir. Bu zamana kadar bir ilişkim olmadı zaten sevgililik lackaya dönmüş iki gün konuş 3. gunu aşkım nere ara sevdin ne ara tanıdın yav. Fiziğe güzelliğe aldanıp sonra ahlar vahlar biraz mantık ve empati..
31 yaşındayım hayatımda hiç cinsel ilişki yaşamadım hiçbir yakınlaşma bile yaşamadım zaten hiç sevgilim bile olmadı öyle eskortla falan da hiç alakam olmadı bu yaştan sonra olmasa da olur demekki cinsellik olmadan da yaşanıyor hayat
Şahsen yaşamadım. Ve bu devir cinsellik yaşayan kadınlar erkeklerden daha fazla. Benim çevremde yaşamayan erkekler oldukça fazla. Yaşamayan kız ise oldukça az
O kadar cok bakir erkek var ki. cevremde bazen bu kadar kizi kimler hallefiyor diye dusunuyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben 23 yaşındayım ve hiç ilişkiye girmedim. Sadece biraz ellesme oldu kıyafet üstünden. Ben bakirligimle övünmek şöyle dursun, bunu söylemeye bile çekiniyorum
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabiki gelmiyor sonrada yalanlarına yalan karıştırarak itiraf ediyorlar
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bir erkek cinsel ilişki yasadiysa bunu niye saklasın ki