Hiç cinsellik yaşamamış olmak bir erkeğe garip gelir mi?

28 yaşındayım. Baskıcı bir ailede büyüdüğüm için önceliklerim hep başka şeyler olmak zorunda oldu. Erkeklere karşı hep tutuk, soğuk ve mesafeliydim. Ekonomik özgürlüğümü kazanmam 27 yaşımda oldu. Sonra terapi aldım. Şu anda gayet iyiyim. Hayatımda da bir erkek var. Ancak daha önce bir erkekle hiç yakınlaşmadım. Bunu ona söylemek istemiyorum. Garip veya sorunlu gibi gözükmekten korkuyorum. Sorarsa bahsetmek istemiyorum dedem yanlış anlar mı sizce?
Hiç cinsellik yaşamamış olmak bir erkeğe garip gelir mi?
Cevapla