İlk gece korkusunu bir tek kızlar mı yaşıyor, erkeklerin de ilk gece için korkuları var mıdır?

Bence kızların ilk geceden korkmalarının tek sebebi birazcık canlarının yanacak oluşu. Onun haricinde korkacakları bir durum söz konusu bile değil. Yani iğne yaptırırken azcık dişinizi sıkıyorsunuz, o gece de onun kadar bir acı olacak başka da olmayacak. Sonrasında erkeğinizin kadını olacak doya doya onun teninde olacaksınız. İlk gece korkusunu kızlar kendi kendilerine mi geliştiriyorlar, yoksa başkalarının anlattıkları öcülü hikayelerden mi etkileniyorlar?
İlk gece korkusunu bir tek kızlar mı yaşıyor, erkeklerin de ilk gece için korkuları var mıdır?

İlk geceden sonra, bu resimdeki gibi siz üstte olmak için can atacaksınız. Azıcık dişinizi sıkmak bu kadar zor olmamalı. Bu güzel, keyifli ve zevkli geceleri yaşamak için buna değmez mi? :)
İlk gece korkusunu bir tek kızlar mı yaşıyor, erkeklerin de ilk gece için korkuları var mıdır?
Cevapla