Ön sevişme istemeyen partneriniz sizi kaybetmeye mahkum mudur?



Sevgilimde erken boşalma problemi var ön sevişmeyi uzun tutmayı bu yüzden istiyorum hem bende zevk almak istiyorum ancak öpüşmeyi koklaşmayı gereksiz görüyor aksi gibi bende çok seviyorum. Bu durum rahatsız edici.
Hem erken boşalip hemde sevilmiyor mu?
Yani normale göre biraz daha kısa sürede boşalıyor o yüzden rötar kullanıyoruz
Rötar işe yarıyor mu peki
Evet biraz etkili
Seks sadece 5-10 dakika git gel yapıp orgazm olmaktan ibaret değil, tenimde dudakları ve diliyle keşif yolculuğuna çıkarak beni alev alev yakmalı.
Hayranım şu senin cinselliğe bakışına
Aynen öyle, ben erkek olarak bile girip çıkıp boşalmaktan yana değilim. Ön sevişme, okşama, öpüşme, oral seks hepsi olmalı...
Önsevişme olmayan seks hasta yemeği gibi tatsız tussuz olur. Ömür boyu perhiz yapamam.
Cevap
92Cevap
Kaybetmekten ziyade girilen ilişkide ne tat ne tuz kalır ne duygu kalır gadası
Bazen transit giriş iyidir😂😂 zevklidir benim de istemediğim zamanlar oldu çünkü o anın tutkusuyla ön sevişmeye gerek bile kalmayabiliyor. Ama hiç bir zaman istemezse sorun tabii.
Seks dediğimiz şey her zaman planlı programlı yapılan bir şey değil. Öyle olsa çok sıkıcı olurdu zaten.
Bazen evde kimse yokken, mutfakta yemek yapmaya çalışan partnere arkadan bir anda yapışıp, eteği yarıya indirip, alt dudakların arasına hafifçe yerleştirmenin verdiği hazzı o monoton ön sevişmeniz veremiyor. İki taraf için de böyle hatta.
Mahkumdur. On sevisme aşktir. O sıcaklık yakınlık olacak ki gerisi gelsin.. yoksa gitsin kendi kendine takılsın yanii.. hem sevmeyen erkek mi olurmuş..
arasada bulamaz annem :D :D reis
hahahahah =) = )=
Neyimi kaybedecek yahu 😀 Ben yapmasam başkasına illâ ki verecek 😀
Her zaman on sevisme olmaz bazen dar alanda olmadik yerde olmadik zamanda direk birden icinde olmakta guzeldir
zamana dayalı seks tercih ediyorum. zaman azsa kısa zaman çoksa uzun fatezilerim var partnerim kurallara uymalı uymuyorsa uyan bulunur
Hayır o an ki tutku bazen dogruca başka seylere yönlendirebiliyor ve bazen daha atesli olabiliyoruuuuz
Ön sevisme olmadan olmaz tabiki ya sevcek ya da kaybetcek
Olmalı. Ne o öyle bir arkadaşa bakıp çıkıcam der gibi.
ön sevişme olmadan sevişmemi olur.
kim istemiyormuş o partner değil ki sadece...
Ön sevisme olmazsa olmaz. Bu partner kaybetmeye mahkumdur.
Hayır tabii ki.. Direk pompaya geçeriz... Mevzuyu çok ta uzatmaya gerek yok.
On sevişme sıcak hava da soğuk su gibidir olmazsa olmazdır 😀
Niye kaybetsin canım anlayıs göstermek ve zamana bırakmak lazım hemen kestirip atamamak gerek
benim için sorun yok. ön sevişmeyi isteyen sırf kadınlardır.
Farklılık olmalı, ön sevişme ritüel olunca da bazen heyecanı kaçıyor. Seks bilinmez ve tahmin edilemez olunca zevkli
Bu yüzden ayrılmam ama biraz yalnız bırakırım ki anlasın.
Kesinlikle aceleci ve olasılık bilgisiz biridir ki artık indan taşıyacak sabrım yok uğraşamam
Ön sevişme ve küçük oyunlar olmazsa olmazım kaybeder.
Neyapayım arkadaş ağzı kokuyor 😒 ağzında kokuyor denmiyor ki.
Delikçi değilim ön sevişme uzun uzun bol olmalı tadını çıkara çıkara öpe koklaya okşaya okşaya yoğura yoğura kıvama getirip sonrasında alev alev bir ilişki yaşamak varken öyle alelade gir çık yapmam
Sevgi varsa arada iş değişir ama sevdiği kişiyle de niye istemesin ki o da var
Çok istekliysem o gün kaybetmez. Sonrasinda direk kaybeder
Ön sevişmenin önemini hatırlatırdım. İstemeye başlardı. Aynısından diye.
Aksine 4 saat boyunca bile yapabilirim onu sevisme Siniri yok 😂😍
Evet niye olmasin sevdiğim birsey bu
ön sevişme istemeyen sevişmekten anlamıyordur veya uzun süre sevişmemiştir hemen girilsin ister
Ön sevişme olmadan olurmu ya nerde bunun zevk-i nerde bunun tadı gircık sexmi yapılır
her seferinde ön sevişme olmazsa sıkıntı. tabiki bazen olmaya bilir. ateşli olur mesela.
ön sevişmesiz seks mi olur ya ne o öyle paralı asker tutmuş gibi
Ön sevişme ıslaklık sağlansın diyedir
Eee o da iki dakikada oluyo genelde
Dolayısıyla ben pek önemsemiyorum ön sevişmeyi
Ama yaparım o ayrı
Onsevisme olmazsa istek olmaz ki
Dimi ama
Sonrada oral dimi
Evde öpüşme ile başlıyorsun ya o yüzden dedim
Oral karşılıklı mı yapıyorsunuz
Yokya artık ayrıntılardan uzakım sadece sevsin saygılı ömürlük olsun her kusuruna razıyım
bir ön sevişme yapsa bir daha istememezli yapmaz heralde :D
#emre00
Uzun bir ön sevişme ve oral yapmazsam sonrasından keyif alamam ki
beni kaybetmeye mahkum değil ama kendi kaybetmeye mahkum gibi :D oral olmadan vs :d
Acı verici olur bizim için
sulandırmadan olmaz tabi ki :)
Niye ki?
Ya ben de istemiyorsam?
Veya o da istemiyorsa?
Kuralı mı var ki?
Çok saçma bir soru.
istemiyorum diye bisi yok on sevisma olmadan seks olmaz
Seviyorsam mahkum değildir...
Bana mı ona mı? :))
Bende bende sana :))
On sevisme olmadan ikiski mi tuzzus yemek gibi on sevisme olmazsa olmazim
En iyisi evlenmemek galiba bir sürü dert var
Evet malesef kötü son
Örneği cok var evli kişilerde malasef
Sonuç odaklıdır biz de sonucu odaklanırız :D
Ön sevişmesiz cinselliğe karşıyız !
Bana hiçbir kız bakmaz.
Belliki hödük yol ver gitsin
Hemen sulanıyorsa iyi o zaman
hemen girerim içine
direk nasil yapican ya?
Evli degilim ön sevisme nedir bilmem
Degildir heyecani sicakligi azalir
Siiiktir et gitsin diyecemde diyemiyorum
ön sevişme yoksa hayvan bir farkı kalmaz.
yani eskort muamelesi görmenin de bir alemi yok
Kaybetmeye mahkumdur yatakta tembel kadın da öyle
Sker geçerim umrumda olmaz
çok ta meraklı değilim
O sevişme sevmeyen kadın yoktur herhalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar