Sevgilinizle cinsel ilişki yaşamak için evlenmeyi bekler misiniz? Evlenmek istiyorsunuz ama okul iş güç var illaki bişeyleri bekliyoruz evlenmek için. Aranızda cinsel yakınlaşmalar oldu önsevişme yaptınız bir tek bekaretinizi kaybetmediniz diyelim. İllaki bekaret için bekler misiniz. Sonuçta başka ilkleri onunla yaşadınız ama bakire kalayım ne olur olmaz diye mi düşünürsünüz, yoksa zaten yaşadık bari tam yaşayalım mı dersiniz?
Sevgilinizle cinsel ilişki yaşamak için evlenmeyi bekler misiniz?
Yapılmaması gerekir, ama erkek bu konuda hep ısrarcıdır ve ister, kızların buna karşı gelmesi gerekir. Ama günümüzde öyle değil yapılıyor ve %80 civarında da evlilik gerçekleşmiyor sonrası malum burada o kızlarla dolu ah vah nasıl birini bulacak ben böyle bir hata yaptım sorusu. Erkeklerde hiç böyle bir çekince yok neden olsun ki zaten. Bazı kızlar da sanki marifet miş gibi bunu anlatıp kasım kasım kasılıyor. Bize değil önce kendinize kabul ettirin bu yalanı. İçinizden çok az bir kişi gerçekten rahat ama onlara diyeceğim bir şey yok kendi hayat görüşleridir saygı duymak lazım. O sebeple kızların kesinlikle bunu yapmalarını tavsiye etmem iş güç okul bahane, tutamıyorsan kendini evlen gitsin yapmak isteyen kişi de o kadar istiyorsa razı olmak zorunda veya vazgeçmeli isteklerinden. Evlen ve doyuncaya kadar yap kimse bir şey demez. Hiç doyan yok yaaaa.
Bekaret nedir? Bakireliğin sözlük anlamı “el değmemiş” demektir. Evlenene kadar her türlü yakınlaşmayı yapıp sadece zara zarar getirmeyeceksin ve son bakireyim diyeceksin öyle mi?
Beklerm çünkü gerçekten evlenecegimizi kanitlayan hicbirsey olmuyr mesela nisanli bile olsak bir yuzuk sadece onu da cikarip etmak var yani hicbir şekilde garanti olmuyr evlenmeden bilemeyz gercekten evlenecegimizi
Beklemedim, pişman da değilim. İstek ve ihtiyaç bu. Her insanın doğasında var. Sevdiğin biriyle yaptığında sıkıntı çıkmaz yani, pişmanlık duymazsın. Evlenmeye gerek yok, aşk ve tutkuya gerek var. Evlendikten sonra boşanmalar da oluyor yani. Ben tek o kişiye saklayacağım kendimi demek saçma o yönden.
Ben beklerdim sonuçta garanti evlenicez diye bir şey yok yani tabi herkesin hemen hemen cinsel yönü ağır basar ama gelenek ve göreneklerimizce bize böyle öğretildi tabi böyle düşünmeyene saygı duyarım ama benim evleneceğim kişi ben ilişkiye girmediysem o da girmemiş olacak Not:nenesi rus dedesi amerikalı olan varsa bu sözler onun için geçerli değildir
6
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Doğrusuda bu zaten evlilik öncesi doğru bulmuyorum karşıyım sırf bir konuştuğum çoçukla yapmadım diye bırakan şerefsizler var hadi ben bu adamla yaptım diyelim zevkini alıp gidicek bir zaman seni düşünmeyecek soğuyacak geri döndüğünde ise yine uçkuru için dönüyor bazı kızlar çok saf
Bizim yıllarda namus biraz daha sıkıydı şimdi kapalı kızlar var nişanlım dedi bize hastanede karşılaştım kürtaj yaptırmış geldigi yere giderken hyme no plastik yapıp gidecek onu alanda kan çıkınca bakire aman allahım
Bizim yıllarda namus kavramı daha farklıydı idaha şimdi kapalı kızlarbile kopmuş artık bizim apartmanda var sordum nişanlım dedi hastanede karşılaştım kürtaj yaptırmış geldigi yere giderken hyme no plastik yapıp gidecek ( zar diktirrcek) onu alanda kan çıkınca bakire sanacak aman allahım
Ya normalde beklenilmesi icap eder. ancak bu zamanda millet genelde henuz orta 2 veya 3 te basliyor yiyismeye... Internet yayginlasali is tamamen cigirindan cikti zaten.
hayir zaten bekaretlik olayini birak sevisme falan girince bile sogumalar ve terketmeler oluyor. sonra genellikle kizlar agliyor vay beni kandirdi vay evlencektik diye garibanlarim
@oski35 Hayir iki senelik bir iliskim var ama yarinin ne olucagi belli etmiyor kesin evlenicez diyoruz ama garantisi var mı peki bunun? Yani akli basinda olan bir insan bekler zaten o kadarini sana soylim
Affı olmayan zinadan korkan bir kişi bile kalmamış. Sizin ben atanızı, kanınızı bipeyim isleyin beklemeyin nq bari biz gibi temiz insanlar sizin sayenizde üstünlük kazanıyoruz Allah katında 😎
Daha genç yaşlarda özellikle de ilk aşkın etkisiyle bekleniyor. Ama o ilişkiden sonra boşuna beklediğini anlayınca içinden "Ulan ben mi erkeğim, o mu? İyi sikildik hee" diyorsun. O yüzden beklenmemelidir. Beklemenizi söyleyenler de itinayla terkedilmeli , terkedilemiyorsa aldatılmalıdır. Zira, yarın ölmeceğinizin garantisi yoktur.
Beklemeyen leride görüyoruz İmam nikahı ile ünv öğrenci evlerinde kalanlarıda biliyoruz iffet namus hak getire oldu artık özelim lafı var bide vay be bu kadar basit ha tesettürlü falan da değilim
Evliliyi sadece cinsellik gibi gören ve ya ne bileyim sırf yatmak için evlenen kişiler evlendikden sonrada korunsunlar. Çoçukları ortada bırakıp suçlu yetişdiriyorlar.
Hiç birşey %100 değildir ama evleneceğiniz kesinse yapılmalı. tabi sonradan bir bahaneyle erkeğin bırakıp gitme ihtimali yüksek. başka yollardan yapabilirsin. uzun bir süre sekssiz geçmez
ikimiz de istiyorsak evlenmeyi beklemeyiz. evlenmek hiçbir şeyin garantisi değil bu devirde. aldatan her türlü aldatıyor.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Seviyorsam ve dusuncesi bu yondeyse kabul ederim. Ama insanin sevdigini arzulamasi kadar normal birsey yok 🤞 Bazi hatunlarin bu konularda cok garip yaklasimlari var. Neymis efendim, arzuladiysa sevmiyordur vs vs. Birakin bu isleri... Sevismek romansin en ozelidir 🤞
Şöyle soyliyim çok sevdiğim bir kızsa karsi taraftan bir istek gelmemişse dillendirmem ben sıkılgan bir insanim bazi seyler çok özel önceden yasamak beni ilerde sıkar farklılık ararim nu ona Yapacagim en büyük kötülük olur
Biz o konuları geride birakali çok oldu. bu zamana kadar ki kız arkadaşlarımdan bazılarıyla uzun süre aynı evi paylaştık zaten yasayabilecegimiz her şeyi yaşadık çoktan bile.
O kadar şey yaşadın zaten sadece bacak aranda kalmış bekaret tenin bakire değil ki benim için zaten bakire değilsin onu da versende farketmez vermesen de
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
eğer kendımden emınsem beklemem. ama eger o kadınla evlılık hakkında aklımda en ufak bı soru ısaretı bıle varsa o kadına da boyle bır zarar vermem.
Okul dedigin uniyse cok beklersiniz daha okuk bitine kadar eger bir erkek istiyorsa seni seviyorsa zatem once nikahi kiyar ondan sonra sana dokunur dikkat et boyle diyipde kandirilanda cok yani
En İyi Cevaplar