Ilk bakis ve ilk opus. unutmayan aslinda bu degil tabiki unutulmuyan kendisinin ilk olmasi bir cok sey unutulsada ilk nerde gordugnu ve ilk nerde optugunu hatirlarsin.
Vay vay hepsi doğru sponsormu oldu okey bir reklamda ben yapayım yakında
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Unuttuğumu bile hatırlamıyorum zorlamadan, bu konularda pek iyi sayılmam. İlkmiş falan, çok mu mühim? Bence değil - ama ilk izlenimi unutamayabilirim, hafızamda pozlanmamış yığınla fotoğraf var.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
278Cevap
İlkleri hatirlama konusunda istisnayim ama kaideyi kurcalamak istemem. Olmadigindan veya önemsemedigimden degil. Esas olan olsaydi adi ilk olmazdi.
ilk aşkları hatırlamak için. ilkler kelimesi yetiyor. üzüldüğümüzden istediğimizden değil bence ilk olmasından
İyi ilklere nankörlük ettiler hiç beddua etmedim kızmadım tek bir gülümsememde bile payı olduysa arkasından kötü konusmam konusmadımda düşünmedimde
Ilk bakis ve ilk opus. unutmayan aslinda bu degil tabiki unutulmuyan kendisinin ilk olmasi bir cok sey unutulsada ilk nerde gordugnu ve ilk nerde optugunu hatirlarsin.
İlk yaşadıklarımı değil de en etkili şekilde yaşadıklarımı hatırlıyorum. Ama hala etkisinden çıkamadığım yok. Garip bir insanım sanırım...
Ilk cinsel deneyim gercekten muhteşem 😋 onun tadı bir başka oluyor
Nasıldı
neydi muhteşem yapan
Neredeyse yıllara meydan okuyan bir aparat bu be ya :D
ilkler değil ama güzel an hiç bir zaman unutulmuyor.
İlk cinsel deneyimin tarifi bile imkansız ötesi ve sonraki cinsel yaşamınıza da yön verecek kadar kuvvetli bir şey. ben o geceyi asla unutamam.
İlk deneyimler her kişi icin önemlidir. Ve akıldan çıkmayacak günlerdir. Ama hala kimsede ilk yaşadıklarımın zevkini bulamıyorum...
Hepsinden ve daha başkalaından bile çok var ama burada "Üzerinden uzun zaman geçse bile içimizi ısıtmaya yeten ilk öpücük" diyorum.
ilk öpücüğümü verdiğim kişiden şu an iğreniyorum ıyy
İşte bir yürek burkan bence daha..
Üzülenler de var bu sitede. 😒
Deniz kenarında kumsalda deniz kabukları toplamıştık beraber o benim çocuk yanımdı ⚰️
İlk tanışma ve ilk randevu bence en heyecanlı olanlar.
Hala mı?
7 yaşlarında ididim kuzenimle bir ilişki yaşamıştım tabi içine giremedim nekadar uğraşsamda ama o anı hiç unutamıyorum.
İlk aşık olduğumuz kişi değil ilk yasadigimiz duygular unutulmaz sadece
bu daha gerçekçi
@sadakat-mm Unutulur, her şey unutulduğu gibi tek akılda kalan yașanılanlardır.
evli misiniz? durumlar nedir?
Ben duygusuzum galiba. Bunu görünce aklıma geldiler.
İlk aşk mı? Gerçek aşk mı?
Gerçek aşk herşeyi unutturur.
İlkler gerçekten çok özel. Hiçbirinin de unutulacağını düşünmüyorum, çok hoş bir liste olmuş.
İlk giriş ve giren unutulmaz 😂😂gerçi ben geçirdim ama
😅😅 nasıldı
@aliakarrr acılı 😂😂ve kanlı
Zevki yök muydu 😁😁
@aliakarrr bilmem hiç bir halt hissetmemiştim ben hatta girdimi diye sormuştum😂
Acıyı hissettin ama girdiğini hissetmedin mi 😅
@aliakarrr hayır 😂
Oha girdiğini nasıl hissetmezsinki
hangi şehirden
İlk diye bir şey yoktur. Farklı insanlar vardır. Her insanda haz tutku zevk farklı yaşanır ve ilk olur o
performan önemli
Gece beraber sarılarak yat yeter şu soğuk karlı kış gününde..
Ilk değil son olsun benim olsun. şu an benim olmayan ilki napiyim ben..
İlkler bana zamanın ne kadar da acımasız olduğunu hatırlatıyor...
Aynen
ilk yakınlaşmadaki kalp atışın hızlanması kadar değişik bir his varmıdır?
İlk öpücükler unutulmaz ilk cinsel deneyim unutulmaz 😊
Zor ama bunları yaşamak
Bütün ilklerimi unuttum, unutulmaz olan en iyileri, en heyecanlıları☺️
Ne izlediğimizi hatırlamasak bile ne hissettirdiğini asla unutmadığımız sevgiliyle izlenen ilk film
Vay vay hepsi doğru sponsormu oldu okey bir reklamda ben yapayım yakında
Unuttuğumu bile hatırlamıyorum zorlamadan, bu konularda pek iyi sayılmam. İlkmiş falan, çok mu mühim? Bence değil - ama ilk izlenimi unutamayabilirim, hafızamda pozlanmamış yığınla fotoğraf var.
Unutuyar insan zamanla demekki aşk değilmiş diyosun
Bir gün sevgilim olur ve bunları yaşarsam, görüşüme yorum atarım. :D
Ilk şehir dışı seyahatim :) herkesten habersiz gizli bir kaçamak çok güzel bir gündü asla unutmam
Bol sevişmeli bir gündü o gunü hic bir zaman unutamam saatlerce 😂😂😂😍😍
İlkler unutulmamalı. Çünkü yaşadıklarımız hep onların birer kopyası. Ama hiç biri ilkin yerini tutmuyor tabi.
doğru unutulmaz. her anı hala aklımdadır. hatırladıkça bazen güler bazen özlerim o zamanları :)
İlk kez elini tutup da gözlerine baktığın o an 😍😍
Neye göre ilk hangi ilk insan bir sürü ilk yazıyo
insan her ilki unutulmaz ve özel biriyle yaşamalı
ilk öpücük özellikle değecek biriyle olmalı
Her biri ayri ayri unutulmazdir. Hicbiri digerinin izini silemez 👍
Evet insann mutluluk oluyor haystimda oyle bir kisi olmafi
şu an geçmişe gittim 😋 yaşlandığımı hissettim Anılaaaarrrr Anıllaarrrr 🤣🤣
Cinsel ilişki hariç diğerlerini yaşadım bazen aklıma geldikçe gözlerim dolar :)
İlk veya son ne önemi var ki, daim olmayacak ve sonu hüsranla bitecekse hiç birinin önemi yok.
İlk cinsel deneyim paylaşımım, ilk öpüş, ilk sevdiğim kız, ilk ayrılık
Keşke insanlarda ilk oldukları gibi kalsa hayatımızda
Büyük yalan. İnsan istedikten sonra kısa sürede de unutur.
İlkler unutulmaz. İlk aşk, ilk öpüşme, ilk cinsel deneyim.
6 numarayı herkes sevdiğiyle yapmıyor malesef :))
Erkek işte ne yaparsın, bir adım öndeyiz.
benim ilkim olmadı sonumda olmadı nasıl olucak bu işler:9
Herkes anılarını tazelemiş oldu bu sayede, ah o anılar 😀😀
İlk öpücük ❤️ Cok iyi bir bence olmus teşekkürler
Lan okuyup baktıkça kendi yaşamından kareler gördüm sms unutmayalım
Valla ben unuttum bile hemde deli gibi aşıktım 🤷🏼♀️ 10 yıl geçmiş hala sevio ama tık bile yok benden yana
evlendin mi peki bu arada? hangi şehirdesin
Bu dediklerinin herhangi bir maddesini yaşamayalı çok uzun zaman oldu
hangi şehirdesin
6. Heyecan, merak ve tutkuyla yeni duygular keşfetmemizi sağlayan ilk cinsel deneyim!
Nasildi
Ne zmaan unutucaz ya da hatirlatmayi birakacaksiniz
1 numara ele tutuşmak göz göze gelmek
yediğiniz yemeği bile unutamamak
Bunu paylasıyorsun milletin psikolojisini bozmak için.. çünkü kimse ilki ile beraber değil
Ilkler heycan vericiydi tabi ama sonra neler neler oldu unutuldu hepsi