İlk değilde cidden bazı aşklar unutulamıyor. Bir tanesi vardı cidden sevgi nedir onda öğrenmiştim. Diğerleri hepsi gecelikti benim için. Hala da özlerim onu 2 sene oldu biteli..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ilk mi hatirlamiyorum böyle seyler yasadim mi acaba?
Her seyi geciyorum belki bir daha asik olucam ama hicbir zaman öyle hissetmicem bunu bilmek bile cok kötü bazen dolastigimiz yerleregidiyorum belki uzaktan da olsa görürüm diye ölücez bir gün sonucta ne kadar görsem kardir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yooo gayette unuttum. Çocuktum çünkü şu an yaşadığım ilişkiyi unutamıyorum aslinda
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Tek bunlar mı hiç bir zaman hiç bir ilk kabul edilemez
@Duygusuzkızz ben cinselliğe hep bir merakım ve ilğim vardı burdan biriyle konuşuyordum yaşı benden büyüktü bayağı çok güvenilir ve iyi gibiydi neyse bununla sadece oral yapıcaktık sonra bozdu beni
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
278Cevap
Bizden geçmiş evladım. İlk kimle seviştim ne bileyim ben belki ajda pekkan olsa hatırlardım
Ben uzun bir süre kesin onunla evleneceğimizi bile düşündüm
sonra olmadı mı
önemli olan yaşanan ilklerin yaşamaya değecek biriyle olması
İlk değilde cidden bazı aşklar unutulamıyor.
Bir tanesi vardı cidden sevgi nedir onda öğrenmiştim.
Diğerleri hepsi gecelikti benim için.
Hala da özlerim onu 2 sene oldu biteli..
Ilk mi hatirlamiyorum böyle seyler yasadim mi acaba?
yaşamadın mı :)
Bu benceyi okuyunca insanın canı daha da çok cekiyor ımmmm
Neyi
var mı hayatında biri
Yazmanı
İlkler unutulmaz asla :) İlk öpücüğüm, ilk cinsel ilişkim hep aklımda. Okey kullanmıştım o zamanda da, sevgilim hala okey kullanıyo memnunuz çnk :)
süper siniz
İlk sevgilinmi simdiki
ilkini hatırlamıyorum bile o kadar çok ilkler yaşadım ki hala umutsuz sonuncusunu bekliyorum :((
İlk sokak ortasında birden bire beni öpmesi olmuştu
Güzel bir paylaşım olmuş gerçekten, tebrik ederim. :)
İlkler farklıdır tabı ama hayatımda bırısı olsa onu asla hartırlamam bıle
Unuttum gitti hepsini aklıda kalan srvgili olmadı hepsi kezbsn çıktı
İlkler unutulmuyor tamamda asıl özel olan zamanlar ve onların yeri başka
Ilk dokunuş ilk opus ilk seks yıllar gecsede unutulmaz gerçi ben bunları 16 yaşında yaşadım ama 13 sene de geçse unutulmuyor
çok pahalısın okeycim o yüzden başka korunma yolları deniyoruz 😒
Nedir mesela
içine boşalma gibimi
Henuz ilklerimi yaşamadim
Hiç biri mi😬
@ufuk3030 hayir hicbirini yasamadim
Daha fazla geç kalma o zaman.. ö
ilk pompa ilk sütyen çıkarma ilk öpüş 😀😀
Çok küçükten itibaren vardı ama büyüyünce şişmanladı devam etmedi şişman sevmiyorum şimdi iyiki olmamış diyorum
Unutulmaz diye bir şey yok her şey unutuluyor kendimi bile unutuyorum bazen
kendini unutman kötü olmuş :)
Ben hiç el ele tutuşmadım, hiç öpüşmedim de? Onu ne yapıcaz?
Heyecan, merak ve tutkuyla yeni duygular keşfetmemizi sağlayan ilk cinsel deneyim!
Unutmak istersen unutursun yok unutmak istemiyorum dersen ölene kadar seninle gelir 😉
İlk kız bir yabancı uyruklu sevgilimle olmuştu hala unutamıyorum o ani :)
Heyecan, merak ve tutkuyla yeni duygular keşfetmemizi sağlayan ilk cinsel deneyim! evettttt :D
Ne desem ki bilemedimm simdi. Aska asik olmak diye birsey bile var.
Unutulmayacak birşey yok. Sonradan gelen herşeyi yeniden başlatır
İlk öpücük daha güzel o sıcaklık ve samimiyet bir başka
İlki öyle bir sildim ki adını hatırlayamayacak kadar
unutmak isteyeceğin ilkler de olabilir bence önemlisi son olmak :)
İlk özel sıccak hassas dokunuş yokmuuuu offf onu hic unutamıyorum... 😉😍😜😎
unutulmaz diye bişey yok. zaman herşeyi unutturuyor
Ölüm harici herkes unutulur
Önce el ele tutuşmalar
Sonrasında sıcacık ilk öpücük 💋
İlk buluşmalar ilk berber sinema izlemeler
En ateşle güzeliii
İlk cinsel deneyim 💋💋💋💋
Aşık olmak çok zor.15 ay daha olmazsa bordo bereli olucam.
Bu kadar masum paylaşımlar sonu yatak olması şart değildi 🙄
Ilkleri unuttum ben🙊Gecmiste kalinca dusunmek istemiyorum cunku.
Her seyi geciyorum belki bir daha asik olucam ama hicbir zaman öyle hissetmicem bunu bilmek bile cok kötü bazen dolastigimiz yerleregidiyorum belki uzaktan da olsa görürüm diye ölücez bir gün sonucta ne kadar görsem kardir
Yooo gayette unuttum. Çocuktum çünkü şu an yaşadığım ilişkiyi unutamıyorum aslinda
Tek bunlar mı hiç bir zaman hiç bir ilk kabul edilemez
ilk özeldir daima :) unutmuycam aslaa
Ilk öpüşme acemilik masumiyet ve alınan haz unutulmaz
nasıl olmuştu dinlemek isterim
İlkler asla unutulmaz..
Düşündükçe bile kasıp kavurur bedeni, ruhu.
Her yaşanılan duygunun ilki güzeldir kişiler başkada olsa.
İlk öpücük Beşiktaş'ta Saat: 8 civarı Beşiktaşında maçı vardı 🦅
ilkler unutulmuyor evet... hafızlarda bir yerlerde duruyor.. :)
İlk ilişkini hatırlıyor musin
yırtılan ilk prezervatif.. bir anda hayatınız mahvolabilir..
İlkler özel ve zevkli her zaman🤓 yanınızda okey varsa tabi.
İlkler özeldir. Ve genellikle geçicidir. Son daha önemli bence
ahhh ahhhh o ilkler güzel de... bir de sonra devam etse
Her hatırladığımızda yüzümüze kocaman bir gülümseme yerleştiren ilk el ele tutuşma
Unutulur , Herşey unutulduğu gibi ilklerde ve sonlarda unutulur.
Peki 25 yaşında olup ilkimin dahi olmaması... Ne cinsel ne de aşk olarak ilkim yok
İlk cinsel deneyimim kabus gibiydi burdan sapığın biri ile oldum çok pişmanım
Niye ki noldu
Noldu hakkaten merak ettim
@_Lia_ evet bende merak ettim 😊
@Duygusuzkızz ben cinselliğe hep bir merakım ve ilğim vardı burdan biriyle konuşuyordum yaşı benden büyüktü bayağı çok güvenilir ve iyi gibiydi neyse bununla sadece oral yapıcaktık sonra bozdu beni
Aaa peki şikayetçi olmadinmi
üye adı neydi?
@Duygusuzkızz kötü olmuş ya
dertleşmek ister misin. merak ettim doğrusu
Kötü olmuş bende burdan 2 bayanla birlikte oldum ama hala görüşürüz ara ara
Akılsız başın cezasını öyle çekersiniz işte okuyun da ibret alın kızlar
@BlackBerry_94 okumakla olmuyor ki
duygular mı galip geliyor
La bir susun
@_Lia_ ya savaş çıktı burda kız sen bize ulaşır misin
@Duygusuzkızz canım adam allah bin türlü belasını versin inş
@sadakat-mm merak etcek ne var ki allah kahretsin pislik olgun insan bide ya igrenç pislik kendini biliyo şimdi hala sitede milleti kandırıp duruyo
üye adını merak ettim. yazar mısin bana
özelden yazar mısın
senden sabırla cevap bekliyecem. seninle konuşmak istiyorum
Kim ki diğer taraftan yazar mısın bana
Lan özelde konuşun susun mk
@_Lia_ sana ne oluyor ki bana mı diyon
ben de merak ediyorum. hatta psikolojik etkilemeni merak ediyorum
yazarsan sevinirim
İlkler başkadır ya. İnsanı herşeyi en başı umarım ilkleriniz sonunuz olur
2 4 ve 6 olmadı, 5 oldu ama çocuğu sevmiyordum ufak bir hoşlantıydı
İl öpüsme degılde asık oldugum kişiyle ilk öpüsmemi unutmuyorum🙈🙈
Nasıl duyguydu
çok mu güzeldi
Sonuncu maddeye ille cinsellik yapiştirmasan olmax burda yaşı küçük çocuklar da var ayıp toplum u bozuyosunuz
Seninde dediğin gibi yaşi küçük kardeşlerimizin bu tür yerlerde aktif olması hoş değil zaten
İlk aşk unutulmaz , hala özlediğimi hissediyorum
dogru dusunce
Maalesef daha doğru dürüst bir ilişkim olmadı sadece paranın satın alabileceği mumamele aldım
Bazı şeyler unutuluyor, güzel olanlar daha çok hatırlanıyor.